آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
دانشکده علوم قرآنی شیراز:
دانشکده علوم قرآنی شیراز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت شهادت شیخ نمر نوشت: تا آخر در کنار شیعیان مظلوم عربستان خواهد ایستاد و علاوه بر دعوت از مسلمانان عربستان برای قیام علیه نظام حاکم و فاسد این کشور، آنان را به همدلی و اتحاد فرا می‌خواند.

دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن شیراز در پی صدور پیامی شهادت مظلومانه آیت الله نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان به دست مزدوران دولت عربستان سعودی را تسلیت گفته و این اقدام وحشیانه را محکوم کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فيها وَغَضِبَ اللّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظِيماً؛ هر كس مؤمنى را از روى عمد بكشد; سزاى او دوزخ است كه جاودانه در آنجا بماند، وخدا بر او خشم گرفته و از رحمت خود دور نموده و براى او عذاب بزرگى را آماده كرده است.»

 

با اجرای حکم اعدام عالم برجسته شیعه، شهید آیت الله نمر باقر النمر، ال سعود بار دیگر خوی وحشی گری خود را به جهانیان نشان داد . هنوز و در حالی که یاد و خاطره تلخ حادثه منا و جانباختگان این حادثه و بی مسئولیتی و بی کفایتی خاندان آل سعود در برگزاری مراسم حج در دل بسیاری از مسلمانان جهان زنده است ، بروز این اقدام وحشیانه و دور از انسانیت بار دیگر روحیه و احساس مسلمانان و به خصوص شیعیان را خدشه دار کرد.

 

درحالی که هنوز و پس از گذشت چندین ماه پیکر برخی از جانباختگان حادثه تلخ منا شناسایی نشده که البته این نیز بی کفایتی دولت عربستان را نمایان می کند ، آل سعود ملعون بار دیگر دستانش را به خون بی گناهی آلوده کرد تا همه ، این دشمن بزرگ و واقعی اسلام و مسلمانان را بشناسند.

 

هر انسانی با لحظه ای درنگ و تأمل بر اقدامات وحشیانه و جنایت های ددمنشانه این رژیم ملعون همچون آتش افروختن برسر مردم مظلوم و بی دفاع در یمن ، کمک های همه جانبه به تروریست ها و قاتلین در سوریه و عراق ، کمک به ایجاد جنگ های قومیتی در منطقه و در میان مسلمانان ، کشتن مسلمانان آن هم در لباس احرام و امروز هم اعدام وحشیانه این عالم شیعی و هزاران عمل غیر شرعی و خرابکارانه ، به راحتی در میابد که این رژیم تنها برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی و تفرقه افکنی در میان مسلمانان برانگیخته شده است .

 

مسلمانانی که در سراسر جهان هنوز و با وجود اینهمه جنایت از این رژیم منفور و ظالم دفاع می کنند ، امروز باید همراه با نسیم بیداری اسلامی از خواب برخیزند و با اتحاد ، همدلی ، همکاری و یکرنگی این دولت کفر و ستم را ریشه کن نمایند و دست دراز آمریکا و اسرائیل در منطقه و کشور های اسلامی را قطع کنند.

 

سلمان و رژیم آل سعود بدانند با این عمل نابخردانه و احمقانه ، قطعا انقلابی دیگر و اینبار در قلب عربستان در راه است و نسیم بیداری مسلمانان با فریاد الله اکبر و لااله الا الله کاخ ها و خانه های ظالمین در این کشور  را در هم خواهد افکند . در این راه اهل تشیع و یا اهل تسنن بودن مطرح نیست ، بلکه این مسلمانان هستند که دست در دست یکدیگر ریشه ظلم و فساد را از منطقه برخواهند چید.

 

دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن شیراز ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه این عالم برجسته شیعی ، اعلام میدارد تا آخر در کنار شیعیان مظلوم عربستان خواهد ایستاد و علاوه بر دعوت از مسلمانان عربستان برای قیام علیه نظام حاکم و فاسد این کشور ، آنان را به هم دلی و اتحاد فرا می خواند.

نام:
ایمیل:
* نظر: