آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز:
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر نوشت: خواستار مواضع انقلابی از مسئولان نظام اسلامی در قبال شهادت شیخ نمر هستیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر نوشت: خواستار مواضع انقلابی از مسئولان نظام اسلامی در قبال شهادت شیخ نمر هستیم.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
 
برادری اسلامی این است که اگر در هر گوشه جهان به یک فرد یا یک گروه از مسلمانان تجاوزی شود یا ستمی رود یا آسیبی رسد همة مسلمانان جهان آن را تجاوز و ستم و آسیب به خود بشمارند و در برابر آن عکس العمل مناسب نشان دهند.(شهید بهشتی)


با درود خداوند بر محمد مصطفی (ص)و خاندان پاک ایشان و بر روان پاک شهدای راه اسلام و عدالت

 

در برهه ی کنونی از زمان که شاهد هجمه بسیار شدید تجاوز به حقوق بشر و به ویژه حقوق مسلمین و شیعیان مظلوم از سوی مستکبرین و عمال دست نشانده آنان در سرتاسر دنیا هستیم بار دیگرو پس از کشتار مظالمانه مردم بی دفاع در سوریه، عراق و یمن به دست نیرو های با وفای استکبار و وقوع فاجعه منا بر اثر بی کفایتی سران سعودی جنایتکار و کشتار شیعیان مظلوم نیجریه توسط ارتش این کشور؛ در ایام هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص)پیامبر رحمت و برادری شاهد جنایت ضد اسلامی و ضد بشری دیگری از سوی رژیم جلاد آل سعود در اجرای حکم اعدام دسته جمعی شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان و چهل و هفت تن از یاران ایشان هستیم.


وقوع این جنایت غیر انسانی و غیر اسلامی توسط آل سعود که خود را به ظاهر مسلمانان میداند بی شک دارای ماهیتی پلید و ضد اسلامی است که برای ایجاد نفاق میان امت واحده اسلامی روی داده است.


بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز و جمعی از جوانان انقلابی این دانشگاه  ضمن تبریک و تسلیت شهادت این فقیه والا مقام و یاران بزرگوارش به امام زمان (عج)،مقام معظم رهبری و تمامی امت حق جو و حق طلب اسلام بدین وسیله این جنایت آل سعود را که برای ضربه زدن به جریان اسلام انقلابی و ناب محمدی انجام گردیده را محکوم کرده و به این رژیم دیکتاتوری ضد مردمی و اربابانش هشدار میدهد که خوی وحشی گری و دیکتاتورمعابانه را کنار گذاشته و از کشتار شیعیان مظلوم این کشور و دیگر مسلمین جهان دست بکشد  و همچنین از ایجاد نفاق در میان امت اسلام دست برداشته و الا در انتظار خشم جوانان انقلابی جهان اسلام باشند.


در اینجا با توجه به وقوع حوادث پیاپی فوق الذکر توسط جنایتکاران زمان در چند ماه گذشته و گسترش جنایات عوامل ظلم و نفاق استکبار در سرزمین های اسلامی و از طرفی سکوت  سازمان های حقوق بشری جهان از سازمان کنفرانس اسلامی و دیگر نهادهای جهان اسلام خواستاریم که در مورد این جنایت اخیر سکوت نکرده و اقدام قابل توجهی برای پایان دادن به این گونه جنایات انجام دهید. و به علاوه از مراجع عظام تقلید درخواست می کنیم که در این مورد موضع قاطع خود را ابراز نمایند زیرا بی شک سکوت در مقابل این جنایت به تکرار آن در دیگر سرزمین های اسلامی به ویژه در مورد رهبر شیعیان نیجریه شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی می انجامد.


همچنین ما جوانان انقلابی از دولت محترم و مسئولان وزارت امور خارجه و قوه قضاییه درخواست داریم که ضمن اتخاذ مواضع انقلابی علیه رژیم دیکتاتوری ال سعود و اربابان جنایتکارش اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار این جنایت انجام دهید.


در پایان از آحاد مردم حق طلب و انقلابی شیراز جهت حضور در تجمع اعتراضی آمیز نسبت به این جنایت غیر انسانی در روز یکشنبه ۱3دی ماه ساعت ۱۰ صبح در حرم مطهرشاهچراغ(ع) دعوت به عمل می‌آید.
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز

نام:
ایمیل:
* نظر: