آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
بسیج دانشجویی کازرون:
بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون اعلام کرد: خون مظلومانی همچون شیخ نمر و جوانان شیعه عربستان زمینه ساز انقلاب اسلامی در عربستان خواد بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون در پی به شهادت شیخ النمر بیانیه ای صادر کرد.

در قسمتی از این بیانیه با اشاره به شهادت این روحانی مبارز آمده است: این مجاد خستگی ناپذیر نشانه زوال و ضعف آل سقوط است.امروز خبیترین و متحجرترین حکومت جهان در عربستان است که به فضل خدا در حال فروپاشی از درون است .خون مظلومانی همچون شیخ نمر و جوانان شیعه عربستان زمینه ساز انقلاب اسلامی در عربستان خواد بود و این خون به دریایی تبدیل خواهد شد که همچون نیل بر سر فرعونیان عربستان فرود خواهد آمد و آنها را غرق خواهد کرد.

در ادامه این بیانه با اشاره به بستر های بیداری اسلامی در عربستان می افزاید: ظرفیت شیعیان عربستان که اکثریت در استانهای نفت خیز و بندری این کشور سکونت دارند و همچنین اهل تسنن عربستان که بیش از 90درصد آنها از آل سقوط ناراضی هستند و از طرفی اختلافات داخلی شاهزاده های آل سقوط، سرنگونگی هر چه نزدیکتر حاکمان سفاک عربستان را فراهم کرد است.

در این بیانه خطاب به دستگاه دیپلماسی آمده است: دستگاه دیپلماسی کشور ما اگر هیبت و اقتدارش را پیشتر به نمایش گذاشته بود،شاید شاهد این گونه جنایات در عربستان و نیجریه و بحرین بر علیه علمای شیعه آن دیار نبودیم.اگر دیپلماسی عزتمندانه داشتیم مقام معظم رهبری در جریان حادثه منا خود یکتنه وارد نمی شد تا از حقوق و شأن زوار ایرانی دفاع کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون با انتقاد از رئیس جمهور افزوده است: برای شخص آقای روحانی زیبنده نیست که در محکوم کردن اعدام یک روحانی هم سلک خودش که به ناحق بدست رژیم کثیف و فاسد به شهادت رسیده سکوت کند یا با تاخیر و با زبان نرم  پیام دهد.

در پایان این بیانی آمده است: انتظار ما دانشجویان شهرستان کازرون این است که دستگاه دیپلماسی از خود تکانی نشان دهد و از رویکرد سکوت یا دیپلماسی مظلومانه و منفعلانه دست بردارد و در روادید با رژیم دیکتاتور و جنایتگر آل سقوط تجدید نظر نماید.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: