آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز:
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز اعلام کرد: آل سعود را به آل سقوط تبدیل خواهیم کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز در پی اعدام شیخ نمر توسط رژیم جنایتکار آل سعود بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

 

إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَكَرُوا اللَّهَ كَثِيرًا وَانتَصَرُوا مِن بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ

(الشعراء ، آیه 227 )

مگر كسانى كه ايمان آورده و كارهاى شايسته كرده و خدا را بسيار به ياد آورده و پس از آنكه مورد ستم قرار گرفته‏اند يارى خواسته‏اند و كسانى كه ستم كرده‏اند به زودى خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت

 

باز هم مظلومیت و غربت پیروان اسلام ناب محمدی به جهانیان ثابت شد. باز هم عالمیان دیدند که انسانی وارسته به دست شقی ترین موجودات دنیا از میان می رود. خبر تایید اعدام شیخ نمر باقر النمر موجی از بهت ، اندوه و حزن را در میان مسلمین و حتی در قلوب آزادی خواهان جهان ایجاد کرده است. هیچ کس باور نمی کند حکومت سفاک سعودی وقاهت را تا به این حد رسانده باشد که دست به چنین اقدام وحشیانه ای بزند. حکومت ناشروعی که نه تنها از قرار دادن نام مبارک شیخ نمر در لیست تروریست ها باکی ندارد بلکه در کمال بیشرمی این خبر را نیز علناً اعلام می کند.

شاهزادگان جفاپیشه آل سعود بار دیگر نشان دادند با چراغ سبز و حمایت های بی شائبه ی صهیونیست ها و آمریکایی ها می توانند جنایت و قساوت را به چه حدی برسانند. مطمئنا متحجران سعودی و اربابان آن ها از تجلی و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) هراسان گشته اند و به هر وسیله ای متوسل می شوند تا آتش فتنه بین مسلمین را روز به روز شعله ور تر گردانند.

شهید آیت الله نمر ، عالم مجاهدی بود که مشعل دار تفکر اصیل اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) به شمار می رفت و این موضوع او را همواره به خاری در چشم دشمنان امت واحد رسول الله بدل کرده بود.

شهادت مظلومانه شیخ نمر قلب مردم شریف ایران را جدا از هر قشر و سلیقه ای متاثر ساخته است. ما دانشجویان مسلمان ، این بغض و اندوه جانسوز را در دل نگه خواهیم داشت و لحظه به لحظه این کلام مطهر حضرت روح الله ( قدس سره) را در یادها تکرار می کنیم که فرمودند: " ان‌شاالله اندوه دلمان را را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و ال سعود برطرف خواهیم کرد و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم گذاشت و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفرو نفاق و ازادی کعبه از دست نا اهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد. "

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شیراز ضمن اعلام انزجار و محکومیت این جنایت عظیم که حقیقتاً قلب مبارک امام عصر (عج) را آزرده است، از بزرگان، نخبگان و اندیشمندان جهان اسلام می خواهیم تا با محکومیت و برخورد با جنایتکاران عربستانی ، رسالت انسانی و اسلامی خویش را به انجام برسانند. همچنین از  مسئولان و به ویژه دستگاه دیپلماسی دولت می خواهیم تا با همراه شدن با خیل عظیم مردم انقلابی ایران ، برخوردی جدی ، قاطع و بدون تسامح با حاکمان ظالم رژیم منحوس آل سعود داشته باشند .

 

 

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: