آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛
نشست بصیرتی با موضوع استراتژی استکبار علیه جمهوری اسلامی در فراشبند به همت بسیج دانشجویی برگزار شد.

نشست بصیرتی سیاسی با موضوع استراتژی استکبار علیه جمهوری اسلامی(نفوذ) در فراشبند به همت بسیج دانشجویی این شهرستان با همکاری نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند برگزار شد.

در این نشست عابدی جانشین فرمانده سپاه ناحیه فراشبند به بیان برنامه های استکبار برای نفوذ درجمهوری اسلامی پرداخت.

در ادامه این نشست زارع کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه استراتژی آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران به سه نوع هدف تقسیم می شود اظهار داشت:دشمن می خواهد ما در همه زمینه ها در مقابلشان کوتاه بیایم.

وی افزود: دشمن به دنبال اینست که ما در کشور خودمان متحد نباشیم و بدنبال قدرتمند کردن متحدان خودمان هم نباشیم که این خیال باطل آنها است.

زارع اضافه کرد: ما براساس دستور رهبر عزیزمان عمل می کنیم و از اهداف خود کوتاه نمی آییم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه که دشمن برای اهداف خود چهار راهبرد را دنبال می کند، نفوذ در نظام، استحاله شیعه و مسلمانان، فشار ها و اتهامات در سطح بین الملل و براندازی نرم از جمله این راهبردها عنوان و خاطرنشان کرد: مقدمه براندازی نرم، تهاجم فرهنگی است تا فکر مسلمانان عوض شود و طرفدار غرب شوند.

زارع با بیان اینکه هدف دشمن نفوذ تغییر در باور ها و اعتقادات است ادامه داد: زمانی که مقام معظم رهبری  در مورد موضوعی صحبت می کنند حتما توطئه  دشمن را حس کرده و اتقاق می افتد چراکه فتنه 88 بعد از انتخابات بود اما پیش بینی می شود فتنه جدید قبل از انتخابات صورت گیرد.



 

نام:
ایمیل:
* نظر: