کد خبر: ۷۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
فرمانده سپاه فسا:
سرهنگ رحمانی گفت: بزرگترین درس شهدا بصیرت، مقاومت، حرکت بر محور ولایت، دشمن‌شناسی و اتحاد است و این شهدا با خون خود مشعل هدایت را فراروی ما گذاشتند تا ما به بیراهه نرویم.
به گزارش تنویر، کاروان پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان «شاهدان بصیر» عصر روز یکشنبه و صبح دوشنبه، 27 و 28 دی‌ماه میهمان مردم فسا و بخش‌های مختلف آن خواهد بود.

سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه شهرستان فسا با اشاره به ورود کاروان پیکر 94 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان «شاهدان بصیر» به استان فارس گفت: کاروان «شاهدان بصیر» عصر روز یکشنبه، 27 دی و صبح دوشنبه، 28 دی‌ماه میهمان مردم فسا و بخش‌های مختلف آن خواهد بود.

وی افزود: شهدا در ابتدای ورود به شهرستان فسا عصر روز یکشنبه، 27 دی‌ماه در سه شهر ششده، نوبندگان و زاهدشهر مورد استقبال مردم شهید پرور این مناطق قرار خواهند گرفت. صبح دوشنبه، 28 دی ماه نیز شهر فسا میزبان این شهدای گرانقدر خواهد بود.

رحمانی در ادامه با بیان اینکه شهدا با بصیرت خود راه را شناختند و هم اکنون نیز محور وحدت جامعه هستند، تصریح کرد: شهدا تا ابد در قلب این ملت جا دارند.

فرمانده سپاه فسا تصریح کرد: بزرگترین درس شهدا بصیرت، مقاومت، حرکت بر محور ولایت، دشمن‌شناسی و اتحاد است و این شهدا با خون خود مشعل هدایت را فراروی ما گذاشتند تا ما به بیراهه نرویم.

وی از شهدا به‌عنوان قهرمانان واقعی انقلاب یاد کرد و ادامه داد: شهدا چهره‌های حقیقی و واقعی هستند مبادا چیز دیگری بر روی این حقایق سایه بیندازد، امروز ما جاماندگان سرسجده به قبور آنها می‌گذاریم و از آن‌ها می‌خواهیم تا دست ما را بگیرند تا در مسیر حق باقی بمانیم زیرا آن‌ها آگاهانه، عارفانه و عاشقانه در این راه گام نهادند.

رحمانی ضمن دعوت امت حزب‌الله و خانواده هزار و صد شهید شهرستان فسا برای حضور در مراسم استقبال، اظهار کرد: شهدا متعلق به هیچ جناح و حزبی نیستند بلکه برخاسته از مردم و متعلق به این ملت حماسه آفرینند. شهدا محور وحدت ملت ایران هستند و حرکت در مسیر اهداف آنان انقلاب را از هر گزندی حفظ می‌کند و یقیناً حضور پرشور مردم در مراسم استقبال مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی خواهد بود.

 وی در ادامه بر ضرورت توجه بیش از پیش به سیره و راه و روش شهدا از جمله ایثار، صداقت، خدمتگزاری و گذشت آنان شد و عنوان کرد: حرکت در مسیر اهداف و سیره شهدا موجب می‌شود راه را گم نکنیم.

رحمانی، اقتدار، عزت و پیشرفت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به‌ ویژه امنیت موجود در کشور را مرهون و مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی آنان دانست و گفت: اگر جان‌فشانی و رشادت‌های رزمندگان و شهدا نبود قادر به دستیابی به این جایگاه نبودیم و یقیناً مدیران امروز جامعه میز خود را مدیون ایثار همین شهدا هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: