آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
حضور شاهدان بصیر در استان فارس-۷؛
مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز گفت: در تشییع با شهدا عهد می‌بندیم با ولی زمان و در رکاب مقام معظم رهبری می‌مانیم.

ویدا باقری، مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز با اشاره به حضور شهدا در استان فارس گفت: امروز ما باید شهدا را بشناسیم و بدانیم برای چه هدفی رفتند و ما چه وظیفه‌ای نسبت به شهدا و مادران شهدا داریم.

 

وی با بیان اینکه عزت، سربلندی، رفاه و امنیت امروز کشور، به واسطه ریخته شدن خون شهدا به دست آمده است، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما تلاش در جهت حفظ دستاورد‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

 

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز با اشاره به اینکه فراموش نکنیم این شهدا با روح پاک و نیت خالص، در دامان مادرانی پرورش یافته‌اند که برای اسلام جگرگوشه‌های خود را فدا کردند، افزود: تکریم آن‌ها کوچکترین وظیفه ما است و باید بدانیم که شهدا زنده اند، حضور دارند و حضورشان هیچ وقت نمی‌تواند بی‌معنا باشد.

 

باقری با بیان اینکه این یک صد شهید گمنام نیز حرف‌هایی برای گفتن دارند، تصریح کرد: پیام ورود دسته جمعی این یک صد شهید را هر کس به گونه‌ای می‌تواند درک کند.

 

وی با اشاره به اینکه شاید پیام شهدا این باشد که تامل کنیم در اینکه جنگ هیچ وقت به پایان نرسیده است، خاطرنشان کرد: جنگی که بر سر آرمان‌ها بود هنوز هم ادامه دارد و هر زمان آرمان‌های ما در صلح و امنیت بودند و هرگاه همگان به آرمان‌های ما احترام گذاشتند، آن وقت جنگ تمام می‌شود.


مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز در ادامه بیان داشت: پیام شهدا برای این روزهای ما این است که ما ایستادگی و مقاومت کردیم؛ جنگ تا رسیدن به قله ادامه دارد؛ شما نیز محکم بر سر آرمان ها بایستید و مقاومت کنید.


باقری با بیان اینکه روز پنجشنبه در تشییع شهدا درشیراز ما هم به دریای خروشان مردم می پیوندیم، بیان داشت: در این تشییع با شهدا عهد می‌بندیم با ولی زمان و در رکاب مقام معظم رهبری می‌مانیم و به کوری چشم تمام بدخواهان اسلام و ایران پله‌های ترقی را یکی یکی تا رسیدن به قله طی می‌کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: