آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶
صفرپور در حاشیه تشییع شاهدان بصیر؛
استاد دانشگاه آزاد شیراز گفت: شهدا پیام رسان خوبی برای جوانان هستند و جوانان باید با بصیرت و با الهام گرفتن از این شهدا در مسیر انقلابی خود گام بردارند.

غلام رضا صفرپور، استاد دانشگاه آزاد شیراز در مراسم تشییع ۹۴ شهیدگمنام با نام شاهدان بصیر با اشاره به حضور جوانان در هشت سال دفاع مقدس گفت: در جنگ سخت تعدادی از جوانان برای پاسداری از انقلاب و حفظ تمامیت ارزی، از جان خود گذشتند تا استقلال کشور و انقلاب اسلامی حفظ شود.


وی با بیان اینکه امروزه در یک جنگ نرم که دشمن ایجاد کرده است هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ نرمی که در آن هستیم و انتخابات پیش رو همچنین بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر نفوذ دشمن، جوانان باید بصیرت خود را افزایش دهند تا بتوانند در این راه موفق باشند.


استاد دانشگاه آزاد شیراز با اشاره به اینکه جوانان و مردم باید برای حفظ آرمان ها و هویت ایرانی اسلامی در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند، افزود: مردم باید در انتخابات کسانی را انتخاب بکنند که افرادی متدین، تحصیل کرده، مدیر و  مدبر باشند تا در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادگی کنند.


صفرپور با بیان اینکه این شهدا پیام رسان خوبی برای جوانان هستند، بیان داشت: جوانان باید با بصیرت و با الهام گرفتن از این شهدا همیشه جاوید، در مسیر انقلابی خود گام بردارند تا در پاسداری از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب پیش رو باشند.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: