آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸
در حاشیه تشییع شاهدان بصیر؛
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: با حضور این شهدا، مردم استان فارس در انتخابات آینده کسانی را انتخاب کنند که مطابق با ویژگی‌هایی که امام(ره) فرمودند، باشند.

سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، در مراسم تشییع ۹۴ شهید در شیراز گفت: ماهیت نظام جمهوری اسلامی، شهدا هستند و هریک از شهدا پرچم بر افراشته از ندای الله‌اکبر هستند.


وی با بیان اینکه شهدا کسانی هستند که خدا آن‌ها را می‌شناسد، خاطر نشان کرد: شهر ما متبرک شده است به حضور شهدایی که حتی افلاکیان هم آن‌ها را نمی‌شناسند پس باید در انتخابات آینده دقت کنیم که راه این شهدا که راه امام حسین(ع) است را ادامه دهیم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با اشاره به اینکه شهدا همه هستی خود را گذاشتند تا نهضت انتظار زنده بماند، افزود: ان‌شاالله با حضور این شهدا، مردم شهید پرور استان فارس در انتخابات آینده کسانی را انتخاب کنند که مطابق با ویژگی‌هایی که امام(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند، باشند.

 

مهدوی با بیان اینکه شهدا سرشار از معنویت هستند، اذعان داشت: کسانی که صفحات دلشان روشن‌تر و نورانی تر است  بیشتر از معنویات شهدا کسب می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه معنویات شهدا باعث می‌شود در این جنگ نرم دشمن را شناسایی کرد، تصریح کرد: جوانان امروز مانند جوانان انقلابی گذشته هستند وپای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: