کد خبر: ۷۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز
سرهنگ دوم پاسدار سید حسین حسینی در نشستی با خبرنگاران که در مورد معنویت و اهمیت حضور شهدا در استان و شهر شیراز برگزار شده بود بیان نمود: بزرگترین دستاورد حضور شهدا در استان فارس و خصوصا شهر شیراز تجدید پیمان و عهد مردم با شهدا بود.

وی تصریح نمود:کاروان شهدا گمنام که با نام کاروان شاهدان بصیر آمده بودند پیام داشت و پیامشان این بود که آنان راه خودشان را به خوبی و درستی انتخاب کرده اند و الان هم راهنما و عبرت آمیز برای همه می باشند که آنان مسیر را به درستی برای همه نشان می دهند.

وی افزود:این راه دفاع از اسلام و انقلاب در یاری و نصرت دین خدا بود که شهدا به فرمان هل من ناصر رهبیر کبیر انقلاب در صحنه ها حضور پیدا نمودنند و درس خوبی به متجاوزان و استکبار جهانی دادند و الان هم با حضورشان در ندای لبیک این عمار مقام معظم رهبری می باشد که با حضورشان به همگان نشان دادند که هنوز در وسط میدان هستند در پشتیبانی از ولایت لحظه ای کوتاه نخواهند آمد و در مقابل استکبار که برای از بین بردن اسلامیت و ماهیت دینی انقلاب و نظام با نقشه جدید آمده اند هنوز ایستاده اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز هدف دشمن از بین بردن ماهیت دینی انقلاب و نظام می باشد که استکبار در فکر از بین بردن این استحاله از درون می باشد که متاسفانه شاهد آن هستیم برخی حرف هایی که توسط انقلابیون گذشته برای هجمه به دستاوردهای انقلاب و نظام در بدست آوردن قدرت حرف های دشمنان را بیان می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول ا...(ص)شیراز در ادامه افزود: حمله به جایگاه مجلس خبرگان ،تضعیف نظام،توهین به مردم و مردم را بی سواد خواندن نشان دهنده کوچ تفکر لیبرالی دانست که به ذهن و فکر بعضی از معاندان انقلاب راه یافته است.

وی حضور شهدا در استان و خصوصا در شهر شیراز را تلنگری به همه دانست باید راه آنان را ادامه دهیم و کسانی که می توانند این راه بروند که بصیرت داشته باشند و انسان با بصیرت درشناخت فتنه ها ی گوناگون و توطئه دشمنان و شیاطین هوشیار می باشدکه اگر شناخت بصیرت خوب اتفاق بیفتد تشخیص حق از باطل و درست از نادرست آسانتر می باشد.

سرهنگ حسینیدر پایان به حضور حماسی و بزرگ مردم شیراز در تشییع شهدا اشاره نمود و گفت: شور دینی و احساسات مردم چیزی می باشد که دشمنان از آن غافل و ترسانند و این مردم بنشان داده اند که عمیقا به انقلاب و ارزش های آن در ادامه راه شهدا پایبند می باشند
نام:
ایمیل:
* نظر: