کد خبر: ۷۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
سرهنگ حسینی:
سرهنگ دوم پاسدار سید حسین حسینی در مراسن روشنگری که بعداز نماز مغرب و عشاءدر جمع نمازگراران مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک گلستان برگزار شده بود بیان داشت:بهمن ماه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نماد پیروزی ،حضور مردم،ظلم سیزی ،کفر به طاغوت،ایثارگری،امداد غیبی و... می باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: برنامه ای که دشمن برنامه ریزی و بزرگ نموده الام برای کشور انتخابات  است و به دنبال این است که افرادی که طرفدار فتنه و مصالح غرب می باشد جهت نفوذ در مسیر نظام قرار دهند و اگر در تائید صلاحیت ها شور ای نگهبان  به میل آنها جلو نرود کاری کنند که این نهاد انقلاب زیر سوال برود.
وی در ادامه  بر لزوم بیداری و بصیرت مردم گفت و افزود: خداوند وقتی به کمک ما خواهد آمد که در مسیر الهی قدم برداریم وکه در زمان های و 37ساله انقلاب بارها شاهد امداد های غیبی بود ه ایم  به خاطر حضور در صحنه و پیروی از ولایت و در مسیر بودن است و چرا که در قرآن است که سرنوشت هر قومی را خداوند به دست آن قوم داده است و باید بدانیم که دشمن هر روز با برنامه ای جدید از قبیل شایعه پراکنی،فرافکنی،شبه ایجاد کردن خصوصا در بین جوانان،تضعیف و زیر سوال بردن نهادهای انقلابی و... به دنبال عقب راندن انقلاب می باشد.
وی به برخی  از انحرافات فکری در که در برخی  افراد نفوذ کرده گفت و بیان داشت : تاریخ نشان داده افرادی که از لحاظ اخلاقی و مالی به انحراف کشیده شوند احتمال اصلاح آنها وجود دارد ولی افرادی که از لحاظ فکری و تفکری به انحراف کشیده شده اند اصلاح شدنی نمی باشند.
وی در ادامه از انتخاب فرد اصلح در انتخابات گفت و افزود: مقام معظم رهبری اخیرا در فرمایشات خود از لزوم انتخاب فرد اصلح در انتخابات بیان داشتند و فرمودنند اگر فرد اصلح انتخاب نشود مثل موریانه پایه ها  انقلاب و نظام را سست خواهند نمود امروز برنامه دشمن در نفوذ از درون نظام می باشد تا با استحاله فرهنگی و دینی رخنه ای در کشور بوجود بیاورد.
وی  با این سوال که چرا دشمنی کافران و مستکبران با نظام جمهوری اسلامی  ایران تمام شدنی نمی باشد پاسخ داد:: یکی از علت های این که جهان استکبار  بر علیه ما می باشد دفاع نمودن انقلاب ما از مظلومات جهان می باشد و به وعهده الهی تا روحیه مقاومت زنده باشد خداوند کمک خواهد نمود.
وی  بهمن ماه را ردر تاریخ کشور یاد آور بیداری و حماسه مردم، ظلم ستیزی،ایثارگری،پشتیبان ولایت فقیه بودن ،حضور در صحنه کمک الهی،و زنده شدن روحیه مقاومت در جهان دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر: