کد خبر: ۷۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
حسن زاده در نشست بصیرتی فرهنگیان ناحیه دو شیراز:
حسن زاده در نشست بصیرتی فرهنگیان ناحیه دو شیراز گفت: امروز نواده حضرت امام(ره) سید حسن نصرالله است، نواده حضرت امام(ره) قاسم سلیمانی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، همزمان با دهه مبارک فجر نشست بصیرتی فرهنگیان ناحیه دو شیراز با حضور حسن زاده مسئول بسیج فرهنگیان استان برگزار شد.

حسن زاده با بیان اینکه در دوران فتنه دشمن با پرچم دین به جنگ دین می آید گفت: دشمن نیت شوم خود را از زبان عوامل داخلی که فریفته شیطان شده اند بیان و با اصحاب تقلبی انقلاب به جنگ اصحاب حقیقی انقلاب می آید. شیطان خود را بروز نمایی می کند.

وی افزود: در این دوران ضخیم ترین پرده جهل می شود پرده ای که بواسطه علم ایجاد می شود آن هم برای کسی که گمان می کند دارنده آن است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه امروز نفس های شیطانی از حلقوم عوامل بعضی از عوامل داخلی خارج می شود بیان داشت: اینجاست که شیطان با پرچم دین به جنگ دین می آید تا طعم و مزه اسلام را عوض کند. شیطان در این مسر نخبگان بی بصیرت را فریفته خود می کند و این چنین است که حتی از خانه پیامبر (ص) هم سرباز می گیرد.

بنگرید در جنگ جمل عَلَم جنگ با آقا امیر المومنین(ع) به دست چه کسی بود!!؟ الان هم همین گونه است. ببینید بیرق شیطان در دست کیست.

شراره های استکبار گاهی شورای نگهبان را که یادگار امام است بدون صلاحیت می خواند و گاهی ملت را وامدار بیت امام (ره) می خواند !!! بنگرید بازار شیطان در نابودی نخبگان بی بصیرت گرم گرم است.

وی با بیان سخنانی از آقا امام علی(ع) که می فرمایند: در دوران فتنه دو عامل باعث گمراهی بندگان می شود؛ هوای نفس و بدعت در مفاهیم نظری.گفت: ابزار شیطان در این دو شاخص جهل و تحجر است که هم اینک عوامل استکبار در متفرق ساختن جامعه و گمراهی مردم در انتخابات هر دو شاخص را دارا می باشند این راهبرد شیطان در وجه استکبار جهانی است.

وی اضافه کرد: در مقابل فتنه یک فرد انقلابی که محصول بصیرت علوی است ایستاده است.

مسئول بسیج فرهنگیان استان با بیان اینکه بیرقی که سال ها بر دوش امام (ره) بود، امروز بر دوش سید علی، امام خامنه ای است اذعان داشت: بهترین توضیح دهنده مکتب حضرت امام(ره)، خود امام(ره) و نایب بر حقش ولی امر امام خامنه ای است. هرچند گمراهان داخلی ملت را وامدار نواده جسمانی حضرت امام(ره) می دانند ولی؛ امروز نواده معنوی امام (ره) سید حسن نصرالله است، نواده امام (ره) قاسم سلیمانی است.

حضرت امام (ره) می فرمایند: تمام قدرت ها و ابر قدرت ها کمر به نابودی ما بسته اند. ما باید حساب مان را سریعاً با قدرت ها و ابرقدرت ها یکسره کنیم. و بر آن ها نشان دهیم که با همه گرفتاری های مشقت بار با آنان برخورد مکتبی می کنیم. ما قدرت اسلام را به همه ابرقدرت ها خواهیم چشاند.

حسن زاده متذکر شد: در جملات حضرت امام(ره) چه شاخص هایی نهفته است؟ این شاخص ها چیست؟ اولین شاخص مجاهد انقلابی در مکتب امام (ره) برخورد مکتبی با استکبار است. برخورد مکتبی، روحیه جهادی می خواهد، مجاهد انقلابی در مکتب امام (ره) پیرو اسلام جهادی است و اسلام رحمانی را در دنباله اسلام جهادی می داند نه قبل از آن.

وی با بیان اینکه شاخص دیگر یک مجاهد انقلابی؛ توحید محوریست گفت: مجاهد انقلابی یک مجاهد در صحنه است، مجاهد با درایت و با بصیرت است و گوش به فرمان ولی دارد و در مسیر تعالی خود و جامعه تفسیر فردی از خود ندارد اصلاً او غرق در ولایت است.

حضرت امام(ره)می فرمایند: امروز همه آزادی خواهان جهان باید با روشن بینی، بر مبنای درایت راه سیلی زدن بر گونه های ابر قدرت ها و بخصوص آمریکا را ترسیم کنند. ما با آن ها برخورد مکتبی خواهیم کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه یقین داریم حضرت امام (ره) هم اکنون در میان ماست.خاطر نشان کرد: در مکتب امام آمریکا شیطان بزرگ است از روز اول تا روزی که حضرتش به رحمت خداوند متعال واصل می شود. الان چگونه است؟ الان مدعیان مکتب امام چگونه این دشمنی با استکبار را تعریف عملی می کنند.

وی اضافه کرد: حضرت امام (ره)  هرگز شاخص های رفتاری خود را از مصلحت های شخصی نمی گرفت، خیر، بلکه ایشان شاخص رفتاری خود را از اصول ثابت دین می گرفت در اصول ثابت دین مبین اسلام هرگز رابطه ما با استکبار برد برد نخواهد بود. همان اندیشه ای که در سال 61 هجری تلاش می کرد اندیشه، فکر و مکتب آقا ابی عبدالله را در جامعه از بین ببرد همان تفکر هم اکنون نیز کوشش می کند تفکر مقام شامخ ولایت را از جامعه بزداید فرقی نمی کند صحنه یکی است آن تقابل مکتب اصیل امام (ره) با مکتب جعلی است که عده ای با حمایت از نواده امام (ره) آن را در جامعه پراکنده می کنند.

وی متذکر شد: دوباره باید انقلابی گری را تعریف کنیم دوباره باید خود را در مسیر طریقت را بازخوانی کنیم در فقه دین، طریقت فقط در یک مبنا است،آن هم در مسیر شریعت. دیگر در اینجا تکثرگرایی راهی ندارد راه خدا روشن است. راه خدا، راه ارزش هاست، احتیاج به تفیسر فردی هم ندارد.

حسن زاده در تکمیل صحبت های خود گفت: در مکتب حضرت امام(ره) حقیقت چیزی نیست جز رسیدن به مقام بندگی خداوند متعال، در این مسیر هوای نفس و تشخیص فردی راهی به انقلابی گری مجاهد با بصیرت ندارد. تحریف در مکتب امام (ره) تحریف در مکتب اولیا و اوصیا است.

وی در پایان گفت: یوم الله دیگری در راه است؛ 22بهمن، روزهایی که نظام طاغوت که نماد ضد ارزش هاست برکنار می شود. روزهایی که بزرگترین منکر (نظام طاغوت) را انکار می کند و بزرگترین معروف ایجاد (حکومت دینی) را واجب می داند. 22 بهمن روز خداست، از اعیاد است ان شاء الله با حضوری پررنگ و پرشور در روز این حضور خواهیم یافت. یوم الله دیگر 7 اسفندماه است. شرکت در انتخابات، انتخاب فرد اصلح، با شرکت میلیونی در انتخابات لبیک دیگر به ولایت خواهیم داد. ان شا الله

/انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: