آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
شهرستان های فارس در هفته ای که گذشت؛
بسته خبری «شهرستان های فارس در هفته ای که گذشت» اتفاقات برگزیده رخ داده در شهرستان های استان فارس را در قالب یک خبر در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار داده است .

با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای شهرستان های فارس نیز حال و هوای دیگری به خود گرفته است ، برگزاری پاتوق های مطالبه گری در گوشه گوشه فارس از برنامه هایی است که به صورت جدی در حال برگزار شدن است دراین گزارش به برخی از آنها اشاره خواهد شد.


به عنوان کاندیدای مستقل آمده ام اما حاضرم با دیگران ائتلاف کنم

 محسن زارعی کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرستان فسا در پاتوق مطالبه گری دانشجویان گفت: لابی در مجلس برای منافع اشخاص و نمایندگان را نمی‌پسندم، من تکلیف مدار و نتیجه گرا هستم  بعنوان کاندیدای مستقل آمده ام اما حاضرم با دیگران ائتلاف کنم.


مقام اول كونگ فو كشوري در دستان دانشجوي دانشگاه پيام‌نور اوز

محبي طي شش سال تمرين مداوم در رشته ورزشي كنگ فو توآ، سبك مبارزه توانسته به دو مدال طلاي بين شهرستاني و يك مدال برنز كشوري و بين ۱۰۰ ورزشكار شركت كننده در مسابقات آزاد كشوري قشم به مدال طلاي اين دوره از مسابقات دست پيدا كند.


مقصودی: راه حل نجات اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است


پاتوق  مطالبه گری دانشجویان فسا با حضور علیرضا مقصودی، عضو پدافند غیرعامل کشور و یکی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرودشت برگزار شد. 
وی گفت: راه حل نجات اقتصاد کشور به فرموده مقام معظم رهبری نگاه به درون واقتصاد مقاومتی است .


جشن انقلاب ويژه بانوان خرامه در دانشگاه پيام‌نور این شهرستان برگزار شد

فرماندار شهرستان خرامه ضمن خيرمقدم به حضور بانوان شركت كننده در همايش جشن انقلاب گفت: عوامل مهمي باعث پيروزي انقلاب بر دشمن شد كه در راس هرم اين عوامل رهبر فرزانه انقلاب قرار داشت كه با رهنمودهاي خود جامعه را به سمت انقلاب رهنمود كرد كه در حال حاضر الگوي انقلاب هاي جهانيان شده و به كشوري امن در سطح جهان تبديل گشته است.


 
بهره‌برداری و آغاز به ساخت ۶ پروژه خدماتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم

در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ۶پروژه خدماتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بهره برداری وکلنگ زنی شد.
سالن اجتماعات خوابگاه شهید دانش‌پور دانشگاه علوم پزشکی جهرم با مساحت ۳۰۰ متر مربع و اعتباری برابر با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نخستین پروژه‌ای بود که به دست مسئولین حاضر در برنامه افتتاح شد.

 

برگزاري نخستين دوره جشن دانش‌آموختگي در دانشگاه پيام‌نور قيروكارزين

نخستین دوره جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پیام نور قیر وگارزین با حضور مسئولان محلی برگزار شد.


اين مراسم با حضور نزدیک به ۱۰۰ نفر از دانش آموختگان اين دانشگاه در شش رشته تحصيلي، با حضور فريدوني نماينده شهرستان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار شهرستان و رئيس دانشگاه پيام نور شهرستانهاي فيروزآباد و قيروكارزين و مسئولين شهرستان و اساتيد و دانشجويان دانشگاه برگزار شد.


 بهره‌برداري از دو پروژه ۳ميليارد توماني خيرساز دانشگاه پيام نور «اوز»

 از دوپروژه ۳میلیارد تومانی خیر ساز دانشگاه پیام نور اوز با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور کشور رونمایی شد.


دكتراكبري قائم مقام رئيس دانشگاه پيام نور كشور دراين نشست با تقدير از فعاليت گسترده خيرين در امر توسعه وساخت بناهاي عمراني در دانشگاه پيام اوز اظهارداشت: دانشگاه پيام نور با۸۰۰ هزار دانشجو و ۴هزار عضو هيئت علمي وبيش از۱۰هزار كارمند، بزرگترين دانشگاه دولتي دنيا است. دانشگاهي كه شرايط را براي متقضايان تحصيل در هرمكاني و با هرشرايطي براي ادامه تحصيل فراهم نموده است. 


برگزاری نخستین پاتوق مطالبه‌گری دانشجویان در مرودشت

  نخستین جلسه پاتوق مطالبه گری شهرستان مرودشت  با حضور عبدالله استواری یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرودشت برگزار شد که وی در سخنان خود به اصل ولایت فقیه و احترام به تصمیمات شورای نگهبان پرداخت.


 استواری یادآور شد: ولایتمداری مهم ترین رکن هر نامزد انتخاباتی  و اصل باورهای اعتقادی یک مسلمان شیعه را ولایت فقیه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: