کد خبر: ۷۸۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س)
بصیرت و آگاهی بخشی برای انتخابات مهمترین هدف نشست شب گذشته ی مداحان استان فارس بود.
به گزارش بسیج مداحان فارس : با توجه به نزدیک شدن به انتخابات و به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) شب گذشته همایش بصیرتی مداحان خواهر و برادر استان فارس در حسینه عاشقان ثارالله شیراز برگزار شد. در این مراسم که حدود 800 نفر از  مداحان به همراه خانواده هایشان حضور داشتند ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دهنوی کارشناس مسائل خانواده سخنرانی کردند و پس از سخنرانی ایشان مداح اهل بیت حاج نجف علی روستا به مدح و مولودی خوانی پرداختند.
همچنین در این جلسه برادر متقی پیشه مسئول بسیج مداحان فارس پیرامون آگاهی بخشی و نقش مداحان در ترغیب و تشویق به حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح و ولایتمدار انقلابی برای حاضرین سخنرانی کردند.



نشست صمیمی و بصیرتی مداحان خواهر و برادرنشست صمیمی و بصیرتی مداحان خواهر و برادرنشست صمیمی و بصیرتی مداحان خواهر و برادرنشست صمیمی و بصیرتی مداحان خواهر و برادرنشست صمیمی و بصیرتی مداحان خواهر و برادرنشست صمیمی و بصیرتی مداحان خواهر و برادرنشست صمیمی و بصیرتی مداحان خواهر و برادرنشست صمیمی و بصیرتی مداحان خواهر و برادر


انتهای پیام / 224224

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
Tawny
|
Russian Federation
|
02:01 - 1395/02/07
0
0
AND when the ham is all eaten DO NOT THROW THE BONE AWAY, get? some beans cooking and when they are half cooked put the ham bone in the beans and it will give them a decioilus flavor!
نام:
ایمیل:
* نظر: