آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات؛
پاتوق دانشجویی انتخاب شاخص در سطح شهر شیراز با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات آغاز به کار کرد.

با راه اندازی پاتوق دانشجویی انتخاب شاخص، دانشجویان شیرازی برای تبیین ویژگی های نماینده تراز انقلاب اسلامی در سطح شهر شیراز دست به کار شدند.

هادی رضایی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شیراز در حاشیه این برنامه اظهار داشت: دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهر شیراز با توجه به تکلیف خود در تحقق حضور حداکثری مردم و کمک به انتخاب اصلح در دو انتخابات بزرگ و ایجاد شور نشاط در انتخابات سرنوشت ساز پیشرو بودند و بعد از برگزاری پاتوق مطالبه دانشجویی و حضور کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی،  اینبار اقدام برگزاری پاتوق انتخاب شاخص به صورت میدانی در نقاط مختلف شیراز مانند "پارک آزادی"، "فلکه شهرداری( جنب ارگ کریم خان زند)"و... کردند.

وی با بیان اینکه  پاتوق انتخاب شاخص از چهارم اسفندماه تا پنج اسفندماه و از ساعت 8 صبح الی 21 برقرار است افزود: این برنامه با هدف مشارکت حداکثری، افزایش شور و نشاط  انتخاباتی و کمک به  تشخیص اصلح برگزار شده است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شیراز اضافه کرد: تبیین شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی را به صورت  چهره به چهره توسط دانشجویان، توزیع بروشور، نشریات، ویژه نامه، عکس نوشته و... در راستای رسیدن به اهداف پاتوق انجام می شود.

رضایی  بیان کرد: دانشجویان قصد دارند تا بابرگزاری تریبون آزاد با موضوع "من رای نمی دهم به کاندیداهای که... ؟"، تبیین چهره به چهره مردم ، دریافت نظرات آن ها و ثبت آن با عنوان دیوار جیغ، توزیع بروشورها و نشریات دانشگاهی مختلف با محور انتخاب اصلح از دیدگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری برگزار کنند که در این راستا از عموم مردم برای حضور موثر در این برنامه دعوت می شود.

وی تصریح کرد: این برنامه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز برگزار شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: