کد خبر: ۷۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
سرمربی صالحین بسیج فرهنگیان در حلقه مربیان استان:
حجت الاسلام امیدی سرمربی صالحین بسیج فرهنگیان خطاب به مربیان صالحین فرهنگیان گفت: سه شاخص انقلابی بودن، مرزبندی بادشمن ،عدم اشراف زدگی را برای فرد اصلح مد نظر داشته باشید و هرگز فراموش نسازید.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، حجت الاسلام امیدی سرمربی صالحین بسیج فرهنگیان در حلقه مربیان استان با اشاره به انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو گفت: در این مسیر رهبر معظم انقلاب تکلیف همه را روشن نموده است، به کسانی رای بدهید که با استکبار هم نوا نیستند، مورد تایید بیگانگان نیستند، اگر نفرات را نمی شناسید به معرف ها توجه کنید به لیست های ایشان اعتماد کنید.

سرمربی صالحین استان با بیان اینکه تلاش به شیوه های انتخاب و گزینش را مد نظر داشته باشید گفت: نگاه اولیه خیراندیشی در کلام افراد را متوجه باشید و در کنار آن عمل آن ها را که به چه میزان در این چهارچوب است را پیوسته تحلیل کنید.

وی اضافه کرد: تنها با ملاک شناخت و تشخیص خود نخواهید توانست فرد اصلح را انتخاب و کشف کنید. در این موضوع نوع تاییدات افراد صالح بسیار مهم است. در انتخاب معرف برای خود حجت پیدا کنید. مراقب باشید در این راه (انتخاب فرد اصلح) هوای نفس کوشش می کند انسان را گمراه سازد فلذا در این مسیر از خداوند کمک بخواهید تا همه را هدایت کنید.

سرمربی صالحین فرهنگیان استان تصریح کرد: در انتخاب مسیر به سخنان رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در سال های اولیه انقلاب تا هم اکنون توجه کنید، اوج تقوی در آن موج می زند. این برای ما آموزنده است. امروز همه به قرار گرفتن در این مسیر و درجه از ایمان نیازمندیم. در نظام اسلامی همگی باید ولایی و ولایت مدار باشیم و باید از ایشان الگوی رفتاری را کسب کنیم. بدانیم در جایی باید انتخاب کنیم. این گزینش برای ما یک ملاک گزینش می خواهد که باید به آن استعانت خواست.

حجت الاسلام امیدی خاطر نشان کرد: در این مسیر رهبر معظم انقلاب تکلیف همه را روشن نموده است، به کسانی رای بدهید که با استکبار هم نوا نیستند، مورد تایید بیگانگان نیستند، اگر نفرات را نمی شناسید به معرف ها توجه کنید به لیست های ایشان اعتماد کنید.

وی بیان داشت: در رفتارهای سیاسی ملاک تقوی الهی است که با اطاعت جایگاه ولایت گرفته می شود. در افراد جامعه این حمایت و تبعیت شدت و ضعف با هم وجود دارد، مهم آن است که این شدت و ضعف را با هم در مسیر انقلاب قرار دهیم.

در انتخابات ملاک نوع رفتار فرد اصلح در مسیر انقلاب است. به اتصال فرد به این حبل المتین (ولایت) توجه داشته باشیم. از فرصت انتخابات در جهت تعالی انقلاب بهره بگیریم.

وی در پایان گفت: سه شاخص انقلابی بودن، مرزبندی بادشمن ،عدم اشراف زدگی را برای فرد اصلح مد نظر داشته باشید و هرگز فراموش نسازید.

/انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: