آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
گزارشی از فعالیت‌های انتخاباتی چند تشکل -۳؛
در پاتوق مطالبه دانشجویی یکی از چالشی ترین موضوعات مورد بحث اقتصاد مقامتی درخاستگاه اقتصادی کشور بود.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات کاندیدهای حوزه انتخابیه فارس با حضور در جمع دانشجویان از تفکرات خود پیرامون اقتصاد مقاومتی می گویند، در این گزارش سعی داریم نظرات هریک از کاندیداها پیرامون اقتصادمقاومتی و تاثیر آن بر فضای تولیدی کشور بپردازیم.


 حجت الله دهقانی از کازرون: اقتصاد مقاومتی باید خاستگاهش روستا باشد


 چهارمین کاندیدای حاضر در پاتوق مطالبه دانشجویی شهرستان کازرون با بررسی ضرورت پرداختن به اقتصاد مقاومتی در استان فارس وعلی الخصوص شهرستان ها، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی باید خاستگاهش روستا باشد.

پیمان رضایی از کازرون : ۴۰۰ هزارتومان هزینه تبلیغات من است


دیگر کاندیدای حاضر در چهارمین پاتوق مطالبه دانشجویی کازرون با اشاره به هزینه های تبلیغاتی خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۰۰ هزار تومان هزینه تبلیغاتم است که حاضرم  ریز به ریز آن را اعلام می نمایم.

 

مهدی رسته از کازرون :با اقتصاد مقاومتی بهتر نتیجه می گیریم

 مهدی رسته دومین کاندیدای حاضردر پاتوق مطالبه دانشجویی دربخش ی از سخنان خود با بررسی روند تصویب برجام در مجلس ولزوم پرداختن به مسائل دیگر از جمله اقتصاد مقاومتی گفت: اگر وقتی را که برروی برجام گذاشتیم، کمی روی اقتصاد مقاومتی می گذاشتیم، قطعا بیشتر و زودتر جواب می گرفتیم.


آمده ام تا فرهنگ سازی کنم

وی با اشاره به تبلیغات گسترده کاندیداهای مجلس در کازرون بیان کرد: متاسفانه در کازرون اگر کاندیدایی کمتر از ۴۰۰ میلیون هزینه کند، با مشکل روبه رو خواهد شد.

 

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: من در صحنه انتخابات وارد شدم تا فرهنگ سازی کرده و یک جهاد در این زمینه انجام دهم.


علیرضا مقصودی از مرودشت: راه حل نجات اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است

علیرضا مقصودی عضوپدافند غیرعامل کشورواولین کاندیدای حاضر در پاتوق مطالبه دانشجویی در مرودشت  با توجه به ضرورت پرداختن به مقوله اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: راه حل نجات اقتصاد کشور به فرموده مقام معظم رهبری نگاه به درون واقتصاد مقاومتی است  


 

بهمن فیروزی از فسا :در فرهنگ ما پول بیشتر رای بیشتری می آورد

بهمن فیروزی چهارمین کاندیدای حاضر در پاتوق دانشجویی فسا با تشریح وضعیت فرهنگی در تبلیغات انتخاباتی مجلس تصریح کرد: با خرید رای مخالفم و این مورد را به اطرفیان خود نیز گوشزد کرده ام، متاسفانه در انتخابات سرمایه‌دارها فعالیت داشته و این به دور از عدالت است.


فیروزی در ادامه گفت: فرهنگ ما به گونه ای رقم خورده که هر کس پول و ثروتی بیشتری  دارد، می تواند رای بیشتری بیاورد.


 

هاشم قاسمی  از لارستان : باید با استفاده از صنعت توریست به اقتصاد شهرستان کمک نمود.


اولین کاندیدای حاضر در پاتوق مطالبه دانشجویی لارستان  با اشاره به فرصت های اقتصادی در این شهرستان گفت: اعتقادم بر این است که لارستان شایستگیش فراترازچیزی است که ما در حال حاضر می بینیم ؛ با توجه به پتانسیل ها و موقعیت های لارستان ، تمام تلاشم را خواهم کرد که معضل اشتغال و بیکاری را به حداقل برسانم.


وی در ادامه بیان کرد: با استفاده از صنعت توریست که نیاز به سرمایه گذاری آنچنانی ندارد ، می توان مشاغل زیادی را ایجاد و کمک به توسعه اقتصادی این شهرستان کنیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: