کد خبر: ۷۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
قلب امام را نلرزانيد

بسم الله الرحمن الرحيم

» ولا تحسبن الذين قتلوا فى سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون» (آل عمران 169)

هرگز گمان نكنيد كسانى كه در راه خدا شهيد گرديدند مرده‌اند، بلكه آنها زنده‌اند و در نزد خدا روزى مى‌خورند.

سلام بر تمام شهداى اسلام، على‌الخصوص شهداى انقلاب اسلامى ايران كه با نثار خون خود به ما استقلال، آزادى و جمهورى اسلامى عطا كردند و سلام و درود فراوان بر امت شهيدپرور ايران كه در پناه خداوند، با رهبرى امام خمينى توانستند به پيروزيهاى بزرگ دست يابند.

مسئوليتها بر دوشم سنگينى و من را سخت به فكر فرو برده و مى‌بينم هر روز گوشه‌اى از دنيا مستضعفان به دست مستكبران جهانخوار از بين مى‌روند. هر روز هزاران نفر نابود مى‌شود و هنوز كه هنوز است، شاه‌حسين‌ها، صدامها و امثال آنها نوكر جهانخواران فرهنگ اسلامى و گرسنگى، و واقعا از همه چيز مستضعف هستند.

آيا روزى مى‌شود كه اين جهانخواران از بين بروند و مستضعفان جهان آسوده باشند؟ آرى، آرى ... بايد چكار كرد؟ بايد قيام كرد. قيام خدايى، قيام حسينى، قيام مكتبى و اسلامى و قيام راه پيغمبران و امامان . آنقدر خود در راه اسلام داد و هزاران جوان و پير خونشان در راه اسلام ريخته شود تا بلكه ريشه درخت اسلام آبيارى شود وآن اسلامى كه از ما گرفته بودند و ما را فقط به ماديات و وطن‌پرستى مشغول كرده بودند و اين قرآن را از دست ما گرفته بودند، تنها مستضعف گرسنگى نيست، بلكه از اسلام و قرآن هم خبرى نبود و به ما ياد داده بودند كه قرآن را طوطى‌وار بايد خواند.

برادران و خواهران: شما بايد راهى را برويد كه پيغمبران و امامان پيمودند و آلان هم رهبر عاليقدر امام خمينى مى‌پيمايد و آنقدر قلب امام را نلرزانيد و گوش به فرمان امام باشيد و اين امامى كه سالها رنج كشيده است و اميد همه مستضعفان جهان به امام است، ترا بخدا قلب امام عزيز را نرنجانيد.

گول اين گروهكها را نخوريد. آنهايى كه دم از خلق مى‌زنند و قرآن را سر نيزه كرده‌اند پس كجايند؟ چرا از اسلام دفاع نمى‌كنند؟ و غير از ضرر به مملكت اسلامى چيز ديگرى ندارند، اينها نوكران آمريكا و شوروى هستند و نگذاريد آنها رشد كنند.

يك پيام به پدر و مادرم و برادران و خواهرانم دارم: اى پدرى كه براى من سالهاى سال رنج كشيده‌اى و مرا به اين روز رسانده‌اى. من براى شما هيچ خدمتى نكردم. بايد مرا ببخشيد. پدرجان من خدمتى براى اسلام نكردم بلكه شهيد شدنم خدمتى باشد براى اسلام و شما راه شهيدان را بپيماييد. تو اى مادر كه شب و روز براى من رنج كشيدى و مرا به اين سال رساندى اگر شهيد شدم برايم گريه نكن و خيال كن كه شب عروسى من است و شادى كن. خواهش مى‌كنم گريه نكن چونكه دشمنان قرآن شادى مى‌كنند. شما اى برادرانم اميدوارم كه راه شهيدان را بپيماييد و شما اى خواهران اميدوارم كه مثل زينب تمام را شهيدان را بپيماييد و براى من گريه نكنيد چون دشمنان اسلام سوءاستفاده مى‌كنند.

خدايا، من فقط در راه تو مى‌جنگم، نه براى زمين‌گشايى، نه براى قهرمانى شدن، فقط هدفم هدف الله است.

درود بر امام خمينى و يارانش ، دكتر بهشتى، خامنه‌اى و رجايى. مرگ بر منافقين و ملى‌گرايان.

محمدشفيع اكبرى 20/3/1360

شهید محمد شفیع اکبری در سال 1339 در روستای شهید آباد خرم بید استان فارس به دنیا آمد سرانجام در تاریخ  21 خرداد سال 1360 در منطقه دارخوین به شهادت رسید.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: