کد خبر: ۷۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
سرهنگ حسینی خبر داد:
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در گفتگو با تنویر خبر داد: رزمایش بزرگ فاطمیون بسیجیان شمال غرب شیراز شامل دو گردان بیت المقدس و حضرت کوثر(س) در منطقه عمومی دالین در کیلومتر 40جاده سپیدان شیراز برگزار خواهد شد.
وی در ادامه ضمن تبریک پیروزی بزرگ ملت ایران در انتخابات دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری بیان داشت حضور چشم گیر مردم در صحنه ها در تعیین سرنوشت خود نشان از این است که مردم عزیز ما از عمق جان نظام و انقلاب را دوست دارند و برای پیشرفت عزت و نه گفتن به دشمن وارد صحنه شده اند و هدف باید در واقع پیشرفت  و پرداختن به موضوعات اساسی کشور و حل نشدن در هاضمه استکبار وتوجه به زیر ساخت های درون زا و پیگیری و مشکلات مردم باید باشد.
وی ضمن موفقیت و سربلندی برای منتخبین مردم در دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی برای آنان موفقیت سربلندی و عاقبت خیری را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز در ادامه به رزمایش بزرگ فاطمیون بسیجیان شمال غرب شیراز اشاره کرد و افزود: رزمایش بزرگ فاطمیون بسیجیان شمال غرب شیراز تاریخ13و14 اسفندماه هفته جاری در منطقه عمومی دالین واقع در کیلومتر 40جاده شیراز سپیدان با حضور گردان بیت المقدس و کوثر(س) از ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز برگزار خواهد شد.
وی  هدف از  برگزاری رزمایش را تمرین عملی و آموزش های نظامی بسیجیان دانست و گفت: عمده برنامه خواهران در رزمایش فاطمیون امداد نجات می باشد و براداران دفاع شهری ،پدافند دور را دور و برنامه فرهنگی عقیدتی که برای عزیزان بسیجی  برنامه ریزی شده است ان شاء ا... انجام خواهد شد و قطعا این  برنامه ها مدر بالا بردن روحیه معنوی و رزمی برادران بسیجی خیلی موثر خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد:تاثیر گزار ترین  دفاع نا متقارن را بسیج انجام می دهد که با گسترش در همه شهرها و روستاها و محلات که به هدف اصلی خودش که بحث امنیت پایدار است اهدف را دنبال می کند وقطعا با حضور در صحنه همه بسیجیان و ایجاد آمادگی  لازم چه آمادگی های معنوی و نظامی و بصیرتی دشمن هرگز نخواهد توانست به اهدافی که برای از بین بردن ماندگاری انقلاب ترسیم نموده برسد و همه موظف هستیم جهت ارتقاء این آمادگی ها تلاش و برنامه ریزی داشته باشیم و به سمتی برویم که نسبت به این آمادگی ها اطمینان حاصل کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: