کد خبر: ۷۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز درحاشیه اعزام عمومی شمال غرب شیراز به مناطق عملیاتی راهیان نور جنوب خبر داد: اعزام عمومی مردم شمال غرب شیراز در همه سن ها و قشرها به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در سه مرحله به گنجایش 1200نفردر اواخر سال جاری و اوایل سال آینده انجام خواهد شد.
وی درسخنرانی که در جمع زائرین راهیان نور انجام شد ضمن قدردانی و تشکر از دست اندرکاران اعزام راهیان نور ناحیه محمد رسول ا...(ص)بیان داشت:راهیان نور یکی از برنامه های تاثیر گزار در کشور می باشد و انتخاب کلمه راهیان نور و واقعیتاین کلمه برای رزمندگان اسلامی که رفتند از همه اسلام و دین و مکتب دفاع کنند یک ارزش و یک نور می باشد و به همین خاطر است که میعادگاه شهدا در مناطق عملیاتی  کشور به کربلای ایران معروف می باشد.
وی افزود:یکی از بهترین کارها که در نزد خداوند خیلی محبوب هست جهاد در راه خدا هست و معنای خاص جهاد که مبارزه و عام تلاش و کوشش در راه خدا می باشد رزمندگان اسلام به خوبی انجام دادند و این راه را پیمودنند و سفر راهیان نور را بایدغنیمت شمرد و در طول این سفر به خوبی از آن استفاده کرد.
وی تصزیح کرد: در این اردوی سه روزه به مناطق عملیاتی جنوب کشور زائرین عزیز مناطق عملیاتیشلمچه،فکه،طلائیه،معراج شهدا،چزابه،کانال کمیل و پاسگاه زید را زیارت و دیدار خواهند نمود.
سرهنگ حسینی در پایان هدف از اعزام زائرین به مناطق عملیاتی  راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای نظام جمهوری اسلامی،توسط سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر: