کد خبر: ۷۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
همزمان با هفته منابع طبیعی ویژه برنامه ها مراسم روز درختکاری در امامزادگان و اماکن متبرکه برگزار می شود.
بسیج مداحان فارس - حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این مطلب اظهار داشت:در راستای انعقاد تفاهم نامه و همکاری مستمر سازمان اوقاف در ستاد ملی همیاران طبیعت سازمان جنگل ها و مراتع، در روز درختکاری مراسم ویژه ای در بقاع و اماکن متبرکه برگزار می‌شود.

21 اسفند؛ روز کاشت نهال در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور


وی گفت:همچنین در روز 21 اسفند و در آخرین روز از هفته منابع طبیعی که با عنوان "منابع طبیعی ،آموزه های دینی و سازمان های مردم نهاد" نامگذاری شده است مراسم ویژه درختکاری به صورت نمادین در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می شود.

معاون فرهنگی و احتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد:هماهنگی های لازم برای آماده سازی زمین ،حفر گودال برای غرص نهال در بقاع متبرکه دارای شرایط فراهم شده است.

شرفخانی با اشاره به همکاری تنگاتنگ سازمان اوقاف و امور خیریه با سازمان جنگل ها و مراتع در ایجاد و گسترش فضای سبز در بقاع و اماکن متبرکه یادآور شد:در این راستا تاکنون همکاری های خوبی بین سازمان اوقاف و سازمان جنگل ها و مراتع صورت گرفته است و این موضوع می تواند در ایجاد نشاط و تلطیف اماکن متبرکه نقش مهمی داشته باشد.

عناوين روزشمار هفته بزرگداشت منابع طبيعی و آبخيزداری، به این شرح است: 15 اسفند - جشن درختکاری، 16 اسفند- منابع طبيعی، رسانه و فرهنگ سازی، 17 اسفند - منابع طبيعي، جنگلبان،حفاظت و قانون،18 اسفند - منابع طبيعی، آموزش، پژوهش و نيروی انسانی،19 اسفند - منابع طبيعی، بسيج سازندگی و همياران طبيعت، 20 اسفند - منابع طبيعی و مديريت جامع حوزه های آبخيز و 21 اسفند - منابع طبيعی، آموزه های دينی و سازمان های مردم نهاد.


نام:
ایمیل:
* نظر: