کد خبر: ۷۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
فرمانده سپاه جهرم
سرهنگ شادمند گفت: با پیگیری های به عمل آمده از ستاد تفحص شهدا و بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در استان، 2 شهید گمنام در جهرم خاکسپاری خواهند شد.
سرهنگ محمد صادق شادممند، فرمانده سپاه جهرم، در مصاحبه با تنویر جهرم، از تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد.

سرهنگ شادمند ضمن تبریک به مناسبت خلق حماسه‌ی هفتم اسفند در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مشارکت بالای مردم جهرم را نشانه‌ی ولایتمداری و مطیع امر رهبری بودن این خطه دانست.

وی افزود: با این پشتوانه‌ی مردمی است که دشمنان جرأت کوچکترین اشتباهی را به خود نخواهند داد.

فرمانده سپاه جهرم حضور مردم در پای صندوقهای رأی را با داشتن علائق و سلایق مختلف از افتخارات نظام مردم سالار دینی معرفی کرد و افزود: استقبال پرشور مردم نشانه‌ی خواستن نظام و در زیر چتر گسترده‌ی ولایت بودن است که یکی از شرائط ولایت و رهبری اقبال عمومی به این امر است.

سرهنگ شادمند با بیان ارزش قدردانی از خون و راه شهدا، درخت تنومند جمهوری اسلامی را حاصل زحمات امام(ره) و خون شهدای عزیز دانست و اظهار نمود: 2 شهید گرانقدر گمنام دوران دفاع مقدس، روز سه شنبه 18 اسفندماه ساعت 7 شب از میدان شهداء به سمت چهار راه دفاع مقدس مورد استقبال و بدرقه مردم قرار خواهند گرفت و مراسم وداعی در آن مکان به همراه قرائت دعا، مرثیه سرایی و  سینه زنی برگزار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه جهرم ضمن تقدیر از ستاد جستجوی مفقودین کشور و سردار باقرزاده و  همکاران در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استان فارس، از همکاری و اختصاص این دو شهید گرانقدر به شهرستان جهرم، بیان داشت: مراسم تشییع و تدفین شهدا در پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم روز چهارشنبه 19 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

سرهنگ شادمند ضمن تشکر از همکاری و مساعدت فرماندهی تیپ 33 هوابرد المهدی (عج)، ریاست و هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی به ویژه آیت الله دژکام، امام جمعه جهرم و شهردار و شورای شهر شهرستان، تصریح کرد: به یاری خداوند متعال و وجود با برکت این شهدای عزیز، آرامگاه ایشان، محل زیارت و برآورده شدن حوائج مردم شهید پرور جهرم خواهد بود. 

 
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: