کد خبر: ۷۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) :
مراسم تشییع و تدفین یکی دیگر از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در مقبره شهید گمنام در شهرک گلستان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در شمالغرب شیراز
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) گفت : همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز شهادت ، یکی دیگر از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شمالغرب شیراز تشییع و در مقبره شهید گمنام در شهرک گلستان تدفین خواهد شد .

وی افزود : مراسم شبی با شهدا ، پس از تشییع و تدفین شهید گمنام  در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در مقبره شهدای گمنام برگزار خواهد شد و در این راستا از عموم مردم دعوت به عمل می آید . همچنین ایشان از تدفین شهدای گمنام دیگر در مقبره شهید گمنام در آینده خبر دادند. 

در همین راستا ، برنامه ریزی جهت برگزاری با شکوه این مراسم در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت محمد رسول الله (ص) با حضور فرماندهان پایگاه ها ، هیئت امنا ، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 10 و نخبگان فرهنگی برگزار شد .

در این جلسه ، کلیه افراد حاضر در جلسه پیشنهادات خود را ارائه دادند و در راستای برگزاری با شکوه مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام ، کمیته های مختلف از جمله : کمیته اجرایی ، تبلیغات ، پشتیبانی ، فرهنگی و ... با معرفی مسئول کمیته ها و شرح وظایف آنها مشخص گردید. 

گزارش تصویری : 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: