کد خبر: ۸۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
آیت الله سید علی اصغر دستغیب با حضور در منزل سردار شهید اسکندری با خانواده معظم این شهید مدافع حرم دیدار و گفت و گو کرد
به گزارش ایثار فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب،  نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با خانواده معظم سردار شهید اسکندری ، این شهید بزرگوار  را نمونه بارز توسل به خدا در ماه پربرکت رجب و رسیدن به خدا دانست و افزود: این شهید گرانقدر به زیباترین شکل و همانند مولای خود امام حسین (ع) به فیض شهادت نائل آمدند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، حضور در منزل این شهید مدافع حرم را توفیق و سعادتی از جانب خداوند منان دانست و گفت: شهدا و خانواده آنان خدمت بزرگی به انقلاب اسلامی ایران کرده اند و وظیفه همه ماست تا قدردان از خودگذشتگی های این بزرگواران باشیم.

تولیت معظم استان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: هیچ تردیدی نیست که شهدا بالاترین مقام را نزد پروردگار دارند و به تعبیر قرآن همه آن ها زنده و از نعمات الهی برخور هستند.
وی با بیان این که شهدای والا مقام با توجه به شرایط مختلف و امتحانات الهی در نزد خداوند مراتب مختلفی دارند افزود: مطمئنآ یکی از آن هایی که به مدارج بسیار عالی نزد خداوند متعال رسیده شهید اسکندری است.

منتخب اول مردم فارس در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به  خدمات ارزنده این سردار رشید اسلام  در دوران دفاع مقدس و پس از آن خدمت به خانواده های گرانقدر شهدا ، در سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران و در نهایت مشغول به دفاع از حرم آل الله شد ، گفت: این شهید بزرگوار ممکن بود در 8 سال دفاع مقدس به آرزویشان برسد اما خداوند او را ذخیره کرد تا در دفاع ازاسلام همانند امام حسین (ع) به شهادت برسند.

 آیت الله سید علی اصغر دستغیب همچنین گفت: اگر این شهدای مدافع حرم نبودند ما باید با دشمن در همدان و کرمانشاه می جنگیدیم و این نشان از عظمت کار این عزیزان است


وی با بیان این که دشمنان اسلام و شیعیان می خواهند حریم مسلمانان را بشکنند تصریح کرد: شهدا و سربازان مدافع حرم، هم از حرم دفاع می کنند و هم از حریم ولایت ائمه طاهرین(علیهم السلام) و انشا الله با رشادت ها و از جان گذشتن های این خداجویان هرچه زودتر شاهد نابودی گروه تکفیری داعش باشیم.

 


در پایان این دیدار  آیت الله سید علی اصغر دستغیب به رسم یابود لوح تقدیری به خانواده محترم سردار پاسدار شهید، حاج عبدالله اسکندری اهدا نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: