کد خبر: ۸۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
اردوهای راهیان نور غرب کشور آغاز شد
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از حضور گسترده مردم در اردوهای راهیان نور ابراز خرسندی کردند،‌ گفت: اردوهای راهیان نور راهبرد استراتژیک فرهنگی است که مردم در آن نقش‌آفرینی مستقیمی دارند.

سردار علی فضلی صبح امروز در مراسم صعود سراسر از ارتفاعات بازی‌دراز اظهار کرد:‌ امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا یک نقطه امن در منطقه‌ای است که دور تا دور آن را آتش گرفته و مستکبران پیاده‌نظام متحرک خویش را برای آشوب و جنگ‌های قومی و مذهبی گسیل داده‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضفعین با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری در دیداری که با معظم‌له داشتم،‌ از حضور گسترده مردم طی یک سال اخیر در اردوهای راهیان نور ابراز خرسندی کردند، گفت: تمامی دست‌اندرکاران مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات بازی‌دراز برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر این مراسم تلاش کردند که جای تقدیر دارد.

وی با تأکید بر اینکه قدم گذاشتن در مسیر ارتفاعات بازی‌دراز تمرین حرکت در مسیر الهی است، که شهدا این موضوع را در دوران 8 ساله دفاع مقدس به اثبات رساندند.

فضلی با اشاره به حضور گسترده مردم از سراسر کشور و حتی کشورهای خارجی در این مراسم باشکوه بیان داشت: اردوهای راهیان نور یک راهبرد استراتژیک فرهنگی است که مردم در آن نقش‌آفرینی مستقیمی دارند.

وی از آغاز اردوهای راهیان نور غرب کشور از امروز همزمان با این مراسم خبر داد و تصریح کرد: صعود به ارتفاعات بازی‌دراز یک رزمایش عظیم فرهنگی بوده که زمینه آن توسط سپاه و ارتش فراهم شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری توجه به شهدا و راهیان نور در فعالیت‌های فرهنگی را برای اثرگذاری در جامعه و ترویج گنجینه ارزشمند دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داده‌اند و امروز همه ما باید برای انتقال این گنجینه ارزشمند به نسل‌های بعدی تلاش کنیم و امیدواریم شرمنده شهدا نشویم.

نام:
ایمیل:
* نظر: