کد خبر: ۸۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
حجت الاسلام و المسلمین حاجی پور :
نشست خبری ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با حضور خبرنگاران در دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) در نشست خبری ویژه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در جمع خبر نگاران گفت  : به مناسبت سالروز شهادت آیت اله مرتضی مطهری از 11 تا 16 اردیبهشت ماه بنام  هفته عقیدتی سیاسی  نامگذاری شده است .

حجت الاسلام و المسلیمن حاجی پوردر ادامه به تشریح برنامه ها در هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه پرداختند و گفتند :  برگزاری  مسابقه کتابخوانی (کتاب های شهید مطهری )  در سطح پایوران و بسیجیان ، مقاله نویسی با موضوع شعار سال ( اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ) ، برگزاری نمایشگاه کتاب در ناحیه و حوزه های تابعه جهت معرفی کتب شهید مطهری ، نشست یاد مطهر با موضوع نفوذ از دیدگاه شهید مطهری و تجلیل از مربیان ، معلمان و سرگروه های صالحین ، سرکشی از خانواده های شهدای عقیدتی سیاسی ، کوهنوردی ویژه کارکنان ناحیه  ، برنامه ها ی اختصاصی در حوزه ها و اقشار و دیدار با امام جمعه شیراز  از جمله برنامه های  نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) در هفته عقیدتی سیاسی خواهد بود که در مجموع 27  برنامه خاهد بود  .

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر برنامه های حوزه نمایندگی در سال جاری تصریح نمود : بیش از 175 برنامه با موضوعات مختلف در سطح معاونت ها ی عقیدتی سیاسی ، تائید محتوا ، سیاسی و روایط عمومی  حوزه نمایندگی  تا پایان سال اجرا خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) در پاسخ به سوال خبر نگاران پیرامون شعار سال گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز از سال های گذشته در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری  رویکرد ی با موضوع اقتصاد مقاومتی داشته است و متولی این امر نیز بسیج سازندگی می باشد که تسهیلاتی را در راستای مشاغلی همچون زنبور داری ، پرورش قارچ ، صنایع دستی و... به بسیجیان ارائه داده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی پور در پایان صحبت هایش در جمع خبرنگاران  گفت  : همزمان با 17 مرداد ، روز خبرنگار از خبرنگارانی که با ناحیه همکاری داشته اند ،تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.


گزارش تصویری :


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: