کد خبر: ۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۳
مدیر شبکه حجاب و عفاف خبر داد:
مدیر شبکه حجاب و عفاف بسیج فرهنگیان فارس در همایش حریم عفاف سه از گسترش اعضای شبکه حجاب و عفاف به بیش از سه هزار نفر خبر داد.

به گزارش سایت بسیج فرهنگیان فارس،مدیر شبکه حجاب و عفاف در همايش حریم عفاف سه که با هدف گرامي داشت مقام معلم و روز زن ازسوي این شبکه برگزار گردید گفت: اعضای شبکه حجاب و عفاف به بیش از سه هزار نفر گسترش یافته است .

مدیر شبکه حجاب و عفاف در خصوص طرح سفیران نجابت شبکه عفاف و حجاب گفت : این طرح در چهار ناحیه آموزش و پرورش شیراز راه اندازی شده است و در هر ناحیه دو مدرسه راهنمایی و دو دبیرستان در بحث حجاب و عفاف و مباحث دینی به عنوان مدارس الگوی طرح سفیران نجابت برگزیده است.

وی با اشاره به این نکته که این طرح در ابتدا بیش از 320 دانش آموز و 80 معلم را زیر پوشش قرار داده بود اضافه کرد با توجه به موفقیت آمیز بودن این طرح ، از ابتدای مهرماه تعداد مدارس بیشتری تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

صدیقه تقی پور با اشاره به برنامه های صورت گرفته در قالب این طرح اظهار داشت : دوره آموزشی طرح سفیران نجابت در آذرماه سال گذشته ویژه دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان و همچنین مربیان مدارس طرح ، طی دو روز در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار گردید.

وی در ادامه سلسله جلسات سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نادم ویژه اولیاء و دانش آموزان مدارس الگوی طرح سفیران نجابت را از دیگر برنامه های شبکه حجاب و عفاف برشمرد که در دی ماه سال گذشته صورت گرفت .

مدیر شبکه حجاب و عفاف طرح اعزام مبلغه ها به مدارس طرح سفیران نجابت از دی ماه سال گذشته را از دیگر طرح های اجرا شده توسط این شبکه عنوان کرد که به منظورتبیین شبهات فکری و اعتقادی و مبانی حجاب و عفاف در دانش اموزان و فرهنگیان صورت پذیرفت.

تقی پور همچنین به آغاز اجرای طرح شهید ناظر ازاردیبهشت امسال در مدارس طرح سفیران نجابت اشاره کرد که در قالب این طرح هر مدرسه مزین به تصویر یک سردار شهید گردید و دانش آموزان هر مدرسه شهید ناظر مدرسه خود را بعنوان الگو قرار داده و شهید را زنده و نظاره گر اعمال و رفتار خود می یابند و سعی خواهند کرد راه و آرمان شهدا را دنبال نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: