کد خبر: ۸۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
همکاری میان سازمان بسیج سازندگی فارس و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس ، در زمینه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و حرکت های جهادی بیش از پیش توسعه می یابد.









امروز نشستی با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس در دفتر دانشگاه علوم پزشکی برگزار و در خصوص اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، حرکت های جهادی و خدمات رسانی در مناطق محروم به تبادل بحث و گفتگو پرداختند. به منظور همکاری هرچه بهتر این دو سازمان در راستای فرامین مقام معظم رهبری در راستای شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مواردی از جمله برگزاری کارگروه تخصصی پیرامون مباحث مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی در راستای تامین سلامت مردم، کارگروه گیاهان دارویی استان، اعزام گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی، آموزش بسیج سلامت در راستای پیشگیری از مواد مخدر و بیماری های واگیردار و همچنین خرید محصولات ارگانیک در بخش های مختلف علوم پزشکی استان فارس تشکیل می شود.

لازم به ذکر است مسئول بسیج سازندگی فارس سرهنگ اسماعیلی فرمودند در راستای اقتصاد مقاومتی و مدیریت منابع استراتژیک در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به حمدالله کارهای خوبی صورت گرفته است که می تواند در تعاملات بین بخشی و سازمانی با بسیج سازندگی استان کارهای مشترک دیگری نیز در حوزه اقدام و عمل انجام گیرد. ضمن اینکه بسیج سازندگی سپاه فجر آمادگی کاملی را در برنامه های گوناگون دارد.

آقای دکتر ایمانیه نیز فرمودند در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در سال اقدام و عمل آمادگی کامل داریم که اقدامات مناسب و مطلوبی در حوزه سلامت و دیگر عرصه های قابل اجرا انجام دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: