کد خبر: ۸۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸
سرهنگ حسینی:
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)ش یراز در ضیافت افطاری که با حضور پایوران وظیفه ناحیه برگزار شد بیان داشت:با توجه به روایات و آیات الهی هر حکومتی که در مسیر حق نباشد و رو به باطل داشته باشد غیر الهی و طاغوتی می باشد.
وی در این مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران وظیفه ناحیهحضرت محمد رسول ا...(ص)ش یراز به اهمیت و موقعیت نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت:جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت توانسته به خوبی نزدیک به نیم قرن در جلو زور گوئی های جهان استکبار ایستادگی کند و در منطقه خاورمیانه که از لحاظ جغرافیائی ،اجتماعی ،تاریخی مهم می باشد با حضور جوانانی همانند شما عزیزان جهان سلطه را بارها  در مقابل زیادی خواهی هایش به زانو در آورد.
وی افزود: ایران اسلامی تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و حضور جوانان همیشه در صحنه  به خوبی جواب ابرقدرت ها را داده و در مقابل برنامه ها و نیرنگ ها  ایستادگی کرده و وعده خداوند نیز  حکومت صالحان در روی زمین می باشد.
وی وظیفه اصلی در جامعه اسلامی را متذکر شد و تصریح داشت: وظیفه اصلی در جامعه اسلامی دفاع از انقلاب ،ارزش ها،آرمان ها و کیان کشور است ودر راه پیمودن این مسیر باید از ایجاد هرگونه وقفه و رخنه جلوگیری و مواظبت نمود تا این حرکت با ثبات قدم در راه رستگاری به سمت جلو حرکت نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: