آخرین اخبار
کد خبر: ۸۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون در آستانه روز قدس مطرح شد؛
در بیانیه بسیج دانشجویی کازرون آمده است: شمارش معکوس را برای نابودی اسرائیل آغاز کرده‌ایم و ان‌شاء الله وقوع آن بیشتر از دو دهه دیگر به طول نخواهد انجامید.
بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس ضمن دعوت از مردم و دانشگاهیان برای شرکت در راهپیمایی با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر انقلاب مبنی بر نابودی رژیم منحوس صهیونیستی تا 25 سال دیگر تاکید کردند: شمارش معکوس را برای نابودی اسرائیل آغاز کرده‌ایم و ان‌شاء الله وقوع آن بیشتر از دو دهه دیگر به طول نخواهد انجامید. گرچه هژمونی این رژیم سال‌هاست که تحلیل رفته است و از او صدای عوعو خفیفی بیش نمی‌شنویم.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: اسرائیل به منزله ولد حرام زاده استکبار در منطقه است و مانند خوک وحشی با کثافت کاری زندگی می کند. یکی از این کثافت کاری‌های او غصب سرزمین پاک و مقدس فلسطین است یکی از کارهای او آدم کشی است آن‌هم نه فقط مردم فلسطین بلکه بشریت که بوسیله بیوتروریسم بشریت را تحدید می‌کند و از بین می برد، چرا که تفکر نژاد پرستانه صهیونیسم نمی خواهد بشریتی جز خودشان بر روی کره زمین فرصت حیات و زندگی داشته باشد.به همین علت دولتش هم یک دولت تروریستی است.

 

این بیانیه می‌افزاید: روز قدس، روز جغرافیایی خاص نیست بلکه روز دفاع از مظلوم و برائت از ظالم است. روز معرفی اسلام ناب محمدی است در مقابل اسلام‌های خود ساخته آمریکایی. روز دفاع بشریت از زندگی سالم و پاکی است که اسرائیل آن‌را ناپاک و ناسالم کرده است.

 

در پایان این بیانیه ضمن تاکید مجدد بر حضور کلیه اقشار بویژه دانشجویان و دانشگاهیان در راهپیمایی یوم الله قدس آمده است: ما دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان کازرون با حضور با صلابت خویش در راهپیمایی روز قدس با آرمان‌های انقلاب اسلامی جهانی‌مان تجدید میثاق می‌کنیم و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهیم کوبید.

نام:
ایمیل:
* نظر: