کد خبر: ۸۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس در جلسه ستاد هسته مرکزی اقتصاد مقاومتی در استانداری فارس خواستار برخورد قاطعانه استاندار فارس با مسئولین سیاسی که مرتکب خطای بزرگی شده اند نان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را می خورند و نمکدان را می­شکنند شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس در جلسه ستاد هسته مرکزی اقتصاد مقاومتی در استانداری فارس به حذف بندهایی از بیانیه روزقدس و بند حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی را محکوم می کنیم و خواستار برخورد قاطعانه استاندار فارس با مسئولین سیاسی که مرتکب چنین خطای بزرگی شده اند نان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را می خورند و نمکدان را می­شکنند. اقتصاد مقاومتی یک مدل اقتصادی برنامه ریزی و تایید شده توسط نخبگان و اقتصاددانان مجرب می باشد نه یک بازی سیاسی. چنین مسئولینی چکونه و با چه جراتی چنین اعمال قبیحی را مرتکب می شوند.

سپس اسماعیلی با بیان اینکه سلامت سازمانی شامل انسجام، اثربخشی و پاسخگویی را شامل می شود اظهار داشتند اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی را درست به وبطور صحیح اجرا نمائیم می بایست با توجه به نگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به معرفی یک مدل اقتصادی موفق و بومی به این نوع اقتصاد و با رویکرد عمل گرایی مواجه شویم نه بصورت شعاری ویا خدایی نکرده سیاسی عمل کنیم.

سپس به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و اردوهای جهادی این سازمان پرداختند که مورد تایید و تحسین هسته مرکزی قرار گرفت. ایشان در بخش های دیگری از سخنان خود به رویکرد مردمی کردن اقتصاد و راه­کارهای آن و همچنین استفاده از ظرفیت های مختلف در استان و نیز تکلیف همه دستگاه ها در عملی کردن شعار سال با همکاری همه ارگان ها و نهاد ها تاکید نمودند. و اقتصاد مقاومتی را یک الکوی اقتصادی نظام گرا، هدفمند و هوشمند معرفی کردند که همگان می بایست با این نوع نگرش و متناسب با ظرفیت ها، استعداد و شرایط متنوع، متغییر تکنولوژی و البته تفکر جهانی اما عمل بومی به آن پرداخته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: