کد خبر: ۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
مسئول سازمان بسیج جامعه عشایر کشور:
مسئول سازمان بسیج جامعه عشایر کشور اظهار کرد: دشمنان ایران در تلاش هستند با تشدید تحریم‌ها و فشارها، مردم را به مسائل اقتصادی سرگرم کرده و مانع حضور آنان در انتخابات شوند، اما نقشه شوم آنان به‌واسطه درایت رهبر انقلاب با نامگذاری سال خنثی شد.
پایگاه اطلاع رسانی شهدای عشایر فارس، به نقل از ایسنا : مهدی جمشیدی  در جمع بسیجیان و مربیان حلقه صالحین سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد، یکی از ویژگی‌های بارز بسیجیان را موقعیت‌شناسی و عمل به تکلیف عنوان کرد و گفت: بسیجی هرگز زمان و مکان برایش معنا و مفهوم ندارد و در هر برهه از زمان که احساس تکلیف و وظیفه کند، وارد صحنه خواهد شد، چراکه عمل به تکلیف برایش از هر چیز مهم‌تر است.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی» از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: شعار امسال یک راهبرد و مسیر مشخصی را به ما نشان می‌دهد که باید در این مسیر در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به جد تلاش کرد.

جمشیدی حماسه در معنای فارسی را یک حرکت جهادگونه عنوان و خاطرنشان کرد: حماسه‌آفرینی، خاطرات دفاع مقدس و روحیه‌های جهادی، غیرت، شجاعت، شهادت‌طلبی، از خودگذشتگی، مبارزه با موانع و مشکلات و رشادت‌مردی جوانان این مرز و بوم را در ذهن‌ها زنده می‌کند.

وی حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح را مظهر حماسه سیاسی و اقتصادی دانست و افزود: همه ما در برابر یک آزمون مهم و سرنوشت‌ساز قرار گرفته‌ایم که می‌طلبد نه تنها با حضور پرشور در عرصه انتخابات یک حماسه سیاسی را رقم بزنیم بلکه باید با انتخاب فرد اصلح در عرصه حماسه اقتصادی نیز سربلند باشیم.

جمشیدی با بیان اینکه نامگذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری نشان‌دهنده درایت و بصیرت بالای ایشان بر مسائل کشور بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند با تشدید تحریم‌ها و فشارها، مردم را به مسائل اقتصادی سرگرم کرده و مانع حضور آنان در پای صندوق‌های رأی شوند اما رهبر انقلاب نقشه شوم دشمنان را به‌واسطه درایت و بصیرت خود شناخت و با نامگذاری سال نقش آنان را نقش بر آب کرد.

وی سال 92 را سالی سرنوشت‌ساز برای نظام و کشور دانست و با بیان اینکه ملت ایران اوج دشمنی‌های دشمنان را پیش رو دارد، تصریح کرد: دشمن همواره خود را با تمام امکانات و تجهیزات برای یک جنگ تمام عیار در عرصه سیاسی و اقتصادی با ملت آماده کرده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون بیش از گذشته در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، خاطرنشان کرد: پیروی و عمل به منویات مقام معظم رهبری تنها راه ادامه عزت و اقتدار نظام خواهد بود؛ بنابراین بسیجیان باید در طی این مسیر جزو پیشکامان این عرصه باشند.

مسئول سازمان بسیج جامعه عشایر کشور در پایان بر حضور حداکثری بسیجیان به‌ویژه جامعه عشایر در عرصه انتخابات تأکید کرد و افزود: دشمنان به خیال خام خود فکر کرده‌اند با تحمیل فشار و تحریم می‌توانند مردم را در برار نظام قرار بدهد، اما ملت ما در طول این 34 سال نشان داده که در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: