يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۵:۰۵
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
پایگاه مقاومت خواهران خدیجه الکبری(س)برگزارنمود؛
حجت الاسلام صدر با اذعان به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه، عنوان کرد: عفاف و پاکدامنی مورد تأکید دین مبین اسلام و مهم‌ترین عنصر شخصیت زنان در جامعه اسلامی به شمار می‌رود
به گزارش تنویرسپاه قیروکارزین وبه نقل ازشباب حوزه حضرت معصومه (س)،همایش حجاب وعفاف به مهمت پایگاه خدیجه الکبری درشهرمبارک آباد برگزارشد.

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی با شیوه‌ها و روش‌های مختلف درتلاش برای خارج کردن جوانان ما از مسیر اصلی انقلاب و کشاندن فرهنگ غنی جامعه به بیراهه است. خانواده‌ها نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند و حجاب مسئله مهمی است که از درون خانواده‌ها شکل می‌گیرد و رعایت آن نه‌ تنها برای زنان بلکه مردان هم شامل می‌شود.

وی با اذعان به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه، عنوان کرد: عفاف و پاکدامنی مورد تأکید دین مبین اسلام و مهم‌ترین عنصر شخصیت زنان در جامعه اسلامی به شمار می‌رود و ایجاد امنیت اجتماعی و هویت بخشی از کارکردهای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

وی  با اشاره به برخی بیانات رهبرمعظم انقلاب در مورد رعایت حجاب و عفاف در جامعه، گفت: عفاف و حجاب بانوان باعث افتخار، سنگین شدن آبرو، حفظ کرامت و ارزش آنها در جامعه خواهد شد و متقابلاً عدم رعایت حجاب و عفاف آثار مخرب و ماندگاری بر اخلاق و سیاست جامعه را نیز در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام صداقت،مسئول حوزه علمیه امام جعرصادق(ع)قیروکارزین درادامه بیان داشت: رعایت حجاب و عفاف در ایجاد آرامش، امنیت و استحکام نهاد خانواده‌ها نقش بسزایی دارد و در حقیقت تقویت و تعالی نهاد خانواده و احیای هویت واقعی یک زن مسلمان با بهره گیری از سیره فاطمی علیهاالسلام و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب درجامعه میسر خواهد شد.

 درادامه ورود ماهواره‌ها به کانون خانواده‌ها را یکی از دلایل بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه برشمرد و اظهارکرد: امروز دشمنان نظام اسلامی با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی بدنبال تغییر رفتارها، آرمان‌ها، تضعیف روحیه انقلابی و ایجاد انحراف در خط و مشی انقلاب هستند.

وی با تاکید براینکه تغییر و تخریب سبک زندگی اسلامی و ایرانی خانواده‌ها از خطرناک‌ترین پیامدهای شبکه‌های ماهواره‌ای است، اظهار کرد: رویکردی که در شبکه‌های ماهواره‌ای به چشم می‌خورد نشان از تلاش دشمنان برای هویت زایی فرهنگی، فروپاشی بنیان خانواده ها و ایجاد سستی در باورهای دینی و مذهبی ملت بزرگ ما دارد که برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید هوشیارانه عمل کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: