آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
مسئول بسیج دانشجویی کازرون خبرداد:
مسئول بسیج دانشجویی کازرون گفت: قریب به یکصد نفر از دانشجویان در اردوی جهادی دانشجویی سال جاری در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی به ارائه خدمت به روستاهای هدف خواهند پرداخت.
مسئول بسیج دانشجویی کازرون گفت: مرحله عرصه یابی مناطق هدف اردوی جهادی دانشجویان کازرون در سال جاری به پایان رسید.

محمدهادی صحرابان افزود: در این مرحله در طی 4 دوره بازدید از مناطق مختلف بخش جره و بالاده و بخش کوهمره نودان، روستاهای بیکوه، تل گاو و ابوالحسنی از بخش جره بالاده و همچنین روستاهای کلانی و عبدویی از بخش کوهمره نودان به عنوان روستاهای هدف انتخاب شدند همچنین از بخش کنارتخته و کمارج روستای پیرمهلت در عرصه بهداشتی درمانی انتخاب شد.

وی تاکید کرد: طبق توافق صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی(ره) کازرون مقرر شد، دانشجویان جهادگر نسبت به تکمیل 50 درصدی خانه یکی از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد اقدام کنند.

 

صحرابان بیان کرد: قریب به یکصد نفر از دانشجویان در اردوی جهادی دانشجویی سال جاری در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی به ارائه خدمت به روستاهای هدف خواهند پرداخت.

 

گفتنی است گروه جهادی شهید دکتر علی اکبر پیرویان در تاریخ 26 تیرماه به بخش کوهمره نودان به مدت دو هفته اعزام خواهند شد و گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی نیز از تاریخ 9 مرداد به مدت دو هفته در روستاهای بخش جره و بالاده فعالیت خواهند داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: