آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
با هدف خدمترسانی به مناطق محروم؛
دانشجویان دانشگاه های اقلید با هدف خدمترسانی به مناطق محروم و کم برخوردار به اردو های جهادی اعزام شدند.
رحمان قزل بیگلو مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان اقلید، با اشاره به اعزام دانشجویان دانشگاه های اقلید به اردوهای جهادی،گفت :تاکنون ۶۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر از دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی و آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه اقلید در قالب گروه های جهادی شهید احمدی روشن به اردو های جهادی اعزام شدند.


وی اظهار داشت: این گروه در عرصه های عمرانی با تمرکز بر ساخت یک باب منزل مددجو و در عرصه های فرهنگی ورزشی با تمرکز برگزاری کلاسهای احکام فرق و ادیان دروس ابتدایی مسابقات والیبال و تنیس روی میز و در عرصه اقتصاد مقاومتی با تمرکز بر کلاس ترویجی گاوداری واکسیناسیون دام در روستای دردانه و احمدآباد از بخش حسن آباد اقلید که در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از مرکز شهرتان واقع شده اند به فعالیت پرداختند.


قزل بیگلو در ادامه افزود: گروه جهادی راویان بی ریا در عرصه های فرهنگی بهداشتی با تمرکز بر برگزاری کلاس های آموزش گلیم تابلو فرش چرم دوزیروانخوانی احکام امداد و کمک های اولیه مشاوره مذهبی در روستای نورآباد و تنگ براق از بخش سده این شهرستان که در فاصله ۱۳۰ کیلومتری از مرکز شهرستان واقع شده به فعالیت پرداختند.


وی با تاکید بر توسعه گروه های جهادی خاطر نشان کرد: در مرداد ماه نیز بیش از ۱۳۰نفر از دیگر دانشجویان در قالب سه گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان اعزام خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: