کد خبر: ۸۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز ضمن تشریح جزئیات و برنامه‌های تشییع، خاکسپاری و تکریم دو شهید گمنام در شهر صدرا از تمام مردم شیراز جهت حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل آورد.

سرهنگ سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، ظهر امروز، 5 مردادماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر صدرا گفت: این مراسم 7 مرداد ساعت 18 با حضور مردم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ستادی با حضور نهادهای مرتبط مانند امام جمعه و شهردار صدرا، مسئولان آب و برق وغیره تشکیل و وظایف هر کدام دراین مراسم با شکوه به آنان ابلاغ شده است.

حسینی بیان داشت: دلایل خاکسپاری این شهدا در صدرا به خاطر پیگیری‌هایی است که مسئولان این شهر از سال 92 تا کنون انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز افزود: مراسم تشییع پیکرهای شهدا از بلوار پاسداران شهر صدرا جنب شهرداری آغاز شده و به سمت چهار راه مولانا، حوزه مقاومت بسیج و پارک جدید 160 هکتاری صدرا ادامه می‌یابد تا در قسمتی که به نام بوستان شهدای گمنام نامگذاری شده است، به خاک سپرده شوند.

وی با تصریح اینکه حجت‌الاسلام حسینی‌نژادیان، امام جمعه صدرا بر پیکر مطهر این دو شهید نماز اقامه می‌کند، اظهار کرد: بعد از تشییع و اقامه نماز شهدا، سردار غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر فارس سخنرانی می‌کند و سپس این برنامه با مداحی اسکندری ادامه می‌یابد.

حسینی حضور مردم در مراسم تشییع این دو لاله گلگون را 10 هزار نفر تخمین زد و از تمام اقشار مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با اشاره به تقارن مراسم تشییع با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: مراسم ختم و تکریم دو شهید گمنام شهر صدرا دو شب بعد در مکان خاکسپاری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا داریم تا در آینده در بلوار حسینی‌الهاشمی نیز پیکر مطهر شهدای گمنام را تشییع و به خاک بسپاریم که البته این برنامه به احتمال زیاد در سال آینده اجرایی می‌شود
نام:
ایمیل:
* نظر: