کد خبر: ۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۸
مدیر آموزش و پرورش کازرون از برگزاری یادواره 28 شهید فرهنگی کازرون عصر فردا در حسینیه شهید ناصری روستای دیکانک این شهرستان خبر داد.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از فارس ؛ مرتضی دیانتی‌نسب اظهار داشت: این یادواره به منظور تجلیل از شهدای فرهنگی و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که بنا به فرموده مقام معظم رهبری از خود شهادت کمتر نیست برگزار می‌شود.

وی افزود: امروزه در مقابل جنگ نرم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی قرار داریم بنابراین ترویج فرهنگ جهاد و شهادت میان خانواده‌ها به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب برای خنثی کردن نقشه شوم دشمن امری ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش کازرون ادامه داد: با توجه به اوضاع متشنج داخلی که دشمنان اسلام در کشورهای مسلمان در همسایگی کشورمان رقم زده‌اند، باید بیش از گذشته به ترویج فرهنگ جهاد و شهادت تکیه شود.

دیانتی‌نسب در بخش دیگر سخنانش تصریح کرد: شهرستان کازرون مزین به یک‌هزار و 100 شهید گلگون‌کفن بوده که حدود 200 شهید آن دانش‌آموز و نزدیک به 40 شهید از این شهدا فرهنگی است.

وی اذعان داشت: یادواره شهدای فرهنگی کازرون در آستانه میلاد امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و پاسداشت سوم خرداد، فردا چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و محلی در روستای دیکانک بخش کوهمره نوردان این شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در این یادواره هفت نفر از همسران شهید فرهنگی توسط این مدیریت مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: