آخرین اخبار
کد خبر: ۸۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
مسئول گروه جهادی دانشجویی شهید پیرویان کازرون:
مسئول گروه جهادی شهید پیرویان گفت: متاسفانه در روستای کنده‌ای قریب به هفت روز است آب آشامیدنی برای اهالی روستا و حتی دام روستاییان یافت نمی شود.
مسئول گروه جهادی شهید علی اکبر پیرویان وابسته به بسیج دانشجویی کازرون  با تشریح عملکرد دو هفته‌ای این گروه جهادی گفت: در طول دو هفته فعالیت‌های گروه جهادی شهید دکترعلی اکبر پیرویان، تیم‌های جهادی به استعداد 48 نفر به روستاهای محروم کنده‌ای، پیرمهلت، عبدویی و کلانی هجرت کردند.

 

احمد زارع در ادامه خاطرنشان کرد: در روستاهای عبدویی و کلانی خواهران و برادران جهادگر در عرصه‌های فرهنگی، بهداشتی درمانی، دامپزشکی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی فعالیت داشتند و در روستای پیر مهلت نیز تیم خواهران و تیم دامپزشکی برادران در عرصه‌های فرهنگی، بهداشتی درمانی و دامپزشکی فعالیت داشتند و در روستای کنده‌ای هم تیم دامپزشکی خدمت رسانی داشت.

 

وی با اشاره به مشکلات روستای کنده‌ای گفت: متاسفانه در روستای کنده‌ای قریب به هفت روز است آب آشامیدنی برای اهالی روستا و حتی دام روستاییان یافت نمی شود و از طرفی تا کنون تدبیری برای جمع آوری و دفن زباله در روستا انجام نشده بود که تیم بهداشتی گروه ما مکانی را بدین منظور شناسایی کردند و تابلو آن نیز آماده شده است که تا چند روز دیگر نیز مشکل جمع آوری و دفن زباله این روستا مرتفع می‌شود.

 

 

زارع در رابطه با مشکلات روستای پیرمهلت نیز گفت: جاده روستا با توجه به پیچ‌های غیراستاندارد و خطرناک نیاز به بهسازی دارد و در بازدیدی که فرماندار و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کازرون و مسئول بسیج سازندگی استان داشتند مقرر شد با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا(ص) جهت بهسازی این جاده مذاکراتی صورت پذیرید.

 

مسئول گروه جهادی شهید پیرویان با اشاره به مشکلات روستای کلانی و عبدویی گفت: مدت مدیدی است جاده مواصلاتی روستای کلانی و عبدویی نیمه کاره رها شده است، کابل مخابراتی روستای عبدویی مدت بسیار زیادی است که به سرقت رفته و متاسفانه مسئولان امر در زمینه اقدام خاصی انجام نداده اند.

 

وی در پایان تاکید کرد: این روستاها قابلیت جذب گردشگر در برخی از ایام سال دارد که توجه مسئولان را می طلبد.

نام:
ایمیل:
* نظر: