آخرین اخبار
کد خبر: ۸۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار گزنی گفت: حق محوری، حق طلبی و حق گویی شاخصه های انجام رسالت در عرصه رسانه هستند.
مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان، سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر، مدیران و اصحاب رسانه و مطبوعات فارس از سوی سازمان بسیج رسانه استان فارس برگزار شد.

سردار گزنی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و روز خبرنگار، گفت: در کشورمان 244 شهید، 50 جانباز و 17 آزاده در عرصه رسانه داریم، شهدای رسانه در دوران دفاع مقدس با جان و دل فعالیت می کردند و در بسیاری از مواقع پیشروتر از نیروهای رزمنده در خط مقدم حضور داشتند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پیام عمده دارد و آن هم " حاکمیت دین خداست "، گفت: هر چه که داریم از اسلام عزیز است تاکنون در مسیر تحقق این پیام موانع بسیاری را تجربه کرده ایم، خبرنگاران هم رسالت سنگینی در راستای تحقق این پیام بر عهده دارند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه سه عنصر اصلی خبررسانی " روشنگری، صریح بودن و شفافیت، دقت و سرعت " هستند، گفت: آیه 39 سوره احزاب اهمیت موضوع تبلیغ و اطلاع رسانی را به ما یادآوری می کند، بر اساس این آیه در عرصه اطلاع رسانی از هیچ چیز جز خدا نباید ترسید. (1)

سردار گزنی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه طلایه دار مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم فرهنگی هستند، گفت: حق محوری، حق طلبی و حق گویی شاخصه های انجام رسالت در عرصه رسانه هستند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش خاطرنشان نمود: وظیفه مهم اصحاب رسانه حرکت در مسیر تحقق مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.
نام:
ایمیل:
* نظر: