کد خبر: ۸۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور
حجت الاسلام و المسلمین عباس حاجی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در همایش جهانی روز جهانی مسجد درشهر شیرازدر مسجد الغدیر شهرک گلستان گفت:مساجد در تاریخ تشییع بدون شک محور وحدت و همدلی میان مردم بوده است.
وی افزود:در سیره پیامبر بزرگ اسلام هم این قضیه محرض می باشد که پیامبر مسجد را فقط مکانی برای نماز و عبادت قرار نداده بود و تمام جلسات و برنامه ریزی ها و امورات جامعه در مسجد انجام می شود تمام جلسات برنامه ریزی ها در مساجد انجام می شو
وی اظهار داشت: در  آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و ابتدای انقلاب همه حرکات،جلسات ،راهپیمائی ها و.... در کشور در مساجد انجام می گرفت وبه برکت انقلاب اسلامی مساجد از رونق دیگری برخوردار شدند.
حجت الاسلام  والمسلمین حاجی پور افزود:همه ما درون یک خانواده و همه مطیع امر ولایت هستیم  و مسجد متشکل از امام جماعت ،هیئت امنا،بعضا کانون  ،هیئت و پایگاه مقاومت و...می باشد و هدف مشترک همه ما  باید در مساجد جذب نمودن جوانان و همه آحاد مردم برای رسیدن به تعالی باشد.
وی تصریح نمود:زیبنده  برخی از مساجد نیست که  اختلاف و تفرقه وجود داشته باشد چرا که به  تعبیر حضرت امام(ره) اگر124هزار پیامبر خدا در یک جا جمع شوند هیچ گاه دچار خطا و اشتباه نمی شوند و اگر هدف خدا باشد دیگر اختلافی بوجود نخواهد آمد و باید از برخی از کارهای سلیقی که باعث تشدد و اختلاف و دودستگی می شود دوری کرد.
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز بیان داشت:مساجد باید محور وحدت و همدلی باشد وروحانیت در مساجد باید محور حرکت باشد وشان و منزلت امام جماعت را باید در مساجد حفظ کرد و حول یک محور همه باید حرکت کنند و اختلاف سلیقه به صلاح هیچ کس نیست و اگرهمه در یک مسیر حرکت کنیم  شاهد رونق و رشد مساجد خواهیم بود.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: