کد خبر: ۹۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز
سرهنگ دوم پاسدار داریوش بیگی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در گفتگو با تنویر خبر داد: با توجه به فقر و محرومیت در برخی از مناطق استان مسئولین باید همت و توجه دو چندان به مردم داشته باشند.
بیگی با بیان اینکه گروه جهادی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز با حضور 7شبانه روز در قالب گروه جهادی منتظران المهدی(عج)با حمایت مسئولین و افراد خیر موفق به کمک جهت احداث یک واحد مسکونی در روستای جونجله از توابع شهرستان سپیدان شدند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز افزود:در راستای برنامه بسیج سازندگی سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز گروه جهادی منتظران المهدی(عج)با حضور 15نفر از بسیجیان جهت ساخت و ساز یک واحد مسکونی در روستای جونجله شهرستان سپیدان اعزام گردیدند که با اجرای موفق  اهداف در مدت یک هفته گروه جهادی به شیر شیراز برگشتند.

بیگی افزود: در راستای اقدام طرح های بسیج سازندگی جهت مقابله با محرومیت زدایی در کشور بسیج سازندگی ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز با حضور افراد خیر از شش روستای محروم واقع در شهرستان سپیدان بازدید به عمل آورده است که با حمایت خیرین و مسئولین ان شاء ا... اقدامات لازم جهت کمک به خانواده های مورد نظر در  اولویت قرار گرفته است.

وی تصریح نمود: در راستای اقدامات خداپسندانه  دوجلسه با خیرین جهت مقابله با محرومیت زدایی صورت گرفته و خیرین ضمن استقبال از طرح بسیج سازندگی سپاه در بازدیدهای به عمل آمده هزینه سه واحد مسکونی و یک حسینیه را در روستاهای تل زری و دره همیانه علیا و سفلی شهرستان سپیدان متقبل شده اند.

وی افزود: در راستای کمک به خانواده های محروم احتیاج به همراهی مسئولین و افراد خیر می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: