آخرین اخبار
کد خبر: ۹۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
با حضور در مناطق محروم صورت گرفت؛
مسئولان لارستان در جمع دانشجویان جهادگر بسیجی دانشکده پزشکی لار حضور یافتند.
در پی دعوت فرمانده سپاه ناحیه لار، جمعی از مسئولین لارستان  با حضور در روستای محروم مهرآباد از بخش درزو سایبان ضمن بازدید از فعالیت های گروه جهادی دفتر بسیج دانشجویی مستقر در این منطقه، در دیدار با مردم و خانواده های روستا به مشکلات و کمبودهای مردم  رسیدگی کردند.

در جریان این بازدید یک روزه که فرمانده سپاه لار، معاون فرماندار ویژه لارستان، رئیس کمیته امداد لارستان، رئیس منابع طبیعی و معاون جهاد کشاورزی لارستان و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان حضور داشتند، تعدادی از خانواده های روستا که قبلا توسط دانشجویان  جهادگر بسیجی شناسایی شده بودند تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته و به تعدادی دیگر از خانوارها،بسته های حمایتی معیشتی و امکاناتی دیگر تعلق گرفت.
در ادامه، امیر جاهدی فرمانده سپاه و راسخی معاون فرماندار در جمع جهادگران بسیج دانشجویی و مردم روستا در سخنان جداگانه ای از زحمات و فعالیت های مخلصانه جهادگران بسیجی تقدیر و تشکر کردند.
 در پایان احمدی مسئول گروه جهادی  حضرت زینب ( س) بسیج دانشجویی، گزارشی از فعالیت های این گروه در روستای مهرآباد ارائه کرد.
426324689_55347
 سومین اردوی جهادی بسیج دانشجویی لار جهت انجام فعالیت های عمرانی،فرهنگی، بهداشت ودرمان، آموزشی و علمی در روستای مهرآباد بخش درزوسایبان برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: