کد خبر: ۹۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
سرهنگ حسینی:
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول ا...(ص) شیراز در سخنرانی امروز پیش از خطبه ای نماز جمعه شهرک های شمال غرب شیراز بیان نمود: در دفاع مقدس توانستیم ارداه انقلابی نظام را بر دشمنان تحمیل نمائیم.
وی  ضمن گرامیداشت یادو خاطره بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، شهدای انقلاب،شهدای مدافع حرم، و یاد همه رزمندگان وآزادگان و همه کسانی  که در جهاد بزرگ حق علیه باطل حضور داشتند به دستاوردها نظام و موضاعت داخلی کشور پرداخت.
وی بخشی از دستاوردهای دفاع مقدس برای کشور را از منظر داخل و بین الملل را تقویت اندیشه ولایت فقیه و حکومت اسلامی، احیاء ارزش های دینی همچون جهاد، شهادت، ساده زیستی و...،روحیه توکل و اعتماد به خداوند تبارک و تعالی،روحیه مقاومت،اتحاد ملی و روحیه خود اتکایی و احساس هویت،تحمیل اراده انقلابی بر دشمنان،اقتدار نظام،ایجاد آمادگی کامل در داخل کشور،تشکیل بسیج مردمی و تقویت روحیه استکبار ستیزی دانست.
سرهنگ حسینی در بخش دوم سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در بد عهدی آمریکائی ها در مذاکرات را تصریح نمود وافزود:مقام معظم رهبری که فرمودنند مواظب بدعهدی های آمریکائی ها باشید و من به مذاکرات خوش بین نیستم و نرمش قهرمانانه و مراقب حیله های دشمن بودن و... که استکبار با توجه به گفته برخی از اعضاء تیم مذاکره کننده که طرف مقابل به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است.
 وی بیان داشت :امروزه موضوعات جدیدی دشمنان دنبال می کنند و متاسفانه در داخل به دلیل اینکه ما همه چیز را گره زده ایم به مذاکرات و به خاطر این که نشان دهیم که توانسته ایم موفقیت کسب کرده ایم از برخی مسائل همچون شفافیت های مالی،اف ای تی اف،بحث قراردادهای نفتی،کنواسیون حقوق کودک که بحث حذف بسیج دانش آ موزی منجر می شود و برخی موضوعات دیگر ساده انگارانه برخی از کنارش رد می شوندکه باید دقت شود.
وی به برخی ازتفکرات نفاق گونه در داخل کشور که رهبری باید نظرخود را در مخالفت ها باید علنی کند پرداخت و خاطر نشان کرد:اقتدار و قدرت ولایت فقیه  به آگاهی،بیداری وحضور مردم در صحنه هاست برای مقابله با توطئه های دشمنان  و یادمان نرود که بزرگ ترین عمل صالح دفاع از انقلاب و ارزش ها و ولایت فقیه می باشد و باید در این راه  همدیگر را توصیه به حق نمائیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: