کد خبر: ۹۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله):
ستواندوم پاسدار حسین معصومی فرمانده حوزه امام خامنه ای (مد ظله)ازسپاه محمد رسول ا...(ص) شیرازدر گفتگو با تنویر در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در شهرک های شمال غرب شیراز بیان داشت: شجره طیبه و پر برکت بسیج، آرمانهای انقلاب را حفظ کرده و خواهد کرد و طوفان تبلیغات منفی دشمن هرگز چشمه جوشان خون شهدا را نمی خشکاند.
وی گفت:دفاع مقدس نمود عملی اعتقادات شیعه است و این مهم ، همچنانی که بحث دفاع از حرمین شریفین پیش آمده ادامه دارد و تا ظهور حضرت حجت(عج) ادامه خواهد داشت و این وظیفه ی همه ما را در زنده نگه داشتن و دفاع از  آرمانهای شهدا و امام شهدا  سنگین تر می کند.
وی افزود:در این راستا و نظر به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، برنامه های بسیج در محدوده سرزمینی حوزه بسیج امام خامنه ای(مدظله) با محوریت آشنا کردن نسل جوان با دفاع مقدس و بازخوانی و تشریح علل و عوامل پیروزی در  آن دفاع بزرگ، برای عموم مردم می باشد ، که از جمله آن می توان به برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس، نهضت روشنگری و بصیرت افزایی، مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس برای کودکان، احیای طرح همکلاسی آسمانی در مدارس، کوهنوردی با یاد شهدا و مسابقه عکس شهدا و بسیاری برنامه دیگر که در پایگاههای مقاومت بسیج و مساجد در این هفته برگزار می شود، اشاره کرد.
 معصومی افزود:امروز از دل این شجره طیبه ، خیل عظیم جوانانی را می بینیم که دفاع مقدس را از نزدیک درک نکرده اند اما مشتاقانه برای دفاع از حرم آل الله(علیهم السلام) داوطلب می شوند و این یعنی اینکه کیفیت اثر گذاری خون شهدا، کمیت تبلیغات دشمن را کمرنگ کرده است.
فرمانده حوزه امام خامنه ای (مدظله)در پایان تصریح کرد: شهرک های شمال غرب شیراز با انجام 40ویژه برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس امسال خواهد رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: