کد خبر: ۹۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
سردار حدائق
مراسم پیشکسوتان شمالغرب شیراز با سخنرانی سردار حدائق ، از فرماندهان دفاع مقدس و فرمانده اسبق موشکی ندسا برگزار شد.
سردار حدائق از یادگاران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و فرمانده اسبق موشکی ندسا سپاه در مراسم پیشکسوتان شمال غرب شیراز گفت: عزت ،اقتدار ،امنیت و آسایش،دین و اعتقاد امروز کشور از دفاع مقدس شکل گرفت.

در این مراسم که در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهرک گلستان شکل گرفت سردار حدائق ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:شهدا گمنام اگر گمنام هستند ولی آنان نامی ترین انسان های زمان هستند.

وی افزود: دفاع مقدس شناسنامه امت ما می باشند زمانی که اسکتکبار تصمیم گرفت انقلاب اسلامی را باذ جنگ نظامی متوقف کند و تصور نمی کرد که جنگ تحمیلی موجب چه قدرتی و موهبتی برای جمهوری اسلامی ایران شود.

وی خاط نشان نمود: بعد از دفاع مقدس هیچ قدرتی جرات هیچ گونه تجاوزی با نظام را نداشته است و باید قدر دانست و تلاش کرد که این دستاوردها و سرمایه های بزرگ را از طمعه و نفوذ دشمن دور کنیم چرا که دشمنان با حیله و نیرنگ قصد گرفتن این سرمایه های بزرگ را از ما دارند.

سردار حدائق در ادامه از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره)درشهریورماه سال1364به فرمانده سپاه وقت برادر محسن رضائی در خصوص تشکیل نیروهای هوائی ،دریایی و زمینی سپاه گفت و تصریح نمود: متخصصان علم نظامی امروز متوجه شده اند که فرمان تاریخی امام(ره) در تشکیل نیروهای سه گانه امروز چه اقتداری به کشور داده است.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از رزمنده دلاورنیروی دریایی سپاه نادر مهدوی در نبرد با ناوهای آمریکا در خلیج فارس خاطراتی را بیان داشت و یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشت و همچنین به بیان مطالبی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه، برای پیشکسوتان جهاد شهادت شمال غرب شیراز پرداخت.

همچنین در ابتدا این مراسم سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمدرسول ا...(ص) شیراز ضمن خیر مقدم و خوش آمد خدمت پیشکسوتان جهاد شهادت دفاع مقدس را نتیجه رشادت ها و دلاورمندی هاو ایثارگری های شهدا ،رزمندگان و پیشکسوتان عزیز دانست.

و در حاشیه ایم مراسم برادر سیدی نژاد مسئول کانون پیشکسوتان ناحیه محمد رسول ا...(ص) شیراز در گفتگو با تنویر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره  شهدا،و رزمندگان عزیز هدف از برگزاری مراسم را گرامیداشت روز پیشکسوتان جهاد و شهادت و همچنین بزرگداشت فرماندهان شهید فلاحی ،فکوری ،نامجو،کلاهدوز و جهان آرا دانست
نام:
ایمیل:
* نظر: