آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
بسیج دانشجویی دانشگاه های صفاشهر:
در این بیانیه آمده است: به دلیل برملاشدن بخشی از حقایق پشت پرده ژست‌های بشردوستانه مدعیان صلح و دموکراسی و شعارهای پوشالی آمریکا، امروزه جهان به ماهیت پلید آنها پی برده است.
بسیج دانشجویی صفاشهر به مناسبت آغاز دهه استکبار ستیزی بیانیه ای منتشر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:



وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (قصص آيه ۵)
در حوادث ۱۳ آبان ماه مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری وجود دارد که هر یک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمانگرایی نسل متعهد و مومن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرند.
رخدادهای فراموش ناشدنی تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال ۴۳،‌ کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ به دست دژخیمان پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال ۱۳۵۸ که در ۱۳ آبان ماه رقم خورد، اين روز بزرگ را در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و الهام‌بخش جریان استکبارستیزی قرار داده است و خاطرات الهام‌بخشی هستند که در ۱۳ آبان‌ماه هر سال ضمن یادآوری جنایت‌ها، خیانت‌ها و خباثت‌های آمریکا؛ استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و اسلام‌جویی ملت ایران و مقاومت نظام اسلامی برابر شیطان بزرگ را فراروی آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان قرار می‌دهد.
پرچم‌داری جبهه مبارزه با آمریکا در سطح جهان، استحکام نظام اسلامی، موقعیت ممتاز و اثرگذار جمهوری اسلامی از جمله پیامدها و دستاوردهای ارزشمندی است که به برکت حماسه‌های ۱۳ آبان و تقابل و ایستادگی ملت ایران برابر دولت‌مردان جنایتکار کاخ سفید رقم خورده است.
به دلیل برملاشدن بخشی از حقایق پشت پرده ژست‌های بشردوستانه مدعیان صلح و دموکراسی و شعارهای پوشالی آمریکا،امروزه جهان به ماهیت پلید آنها پی برده است. حمایت و هم‌پیمانی آمریکا با گروهک‌های تروریستی ، نشانه آشکار دروغین بودن شعارهای آنان است.
تأمل در واقعیات تلخ امروز منطقه به ویژه در روند فتنه داعش و تکفیری‌ها در کشورهای عراق، سوریه بیش از هر زمان دیگری نشان می‌دهد، آمریکا بر اساس خوی استکباری و سلطه‌طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و فساد عالم بوده و هرگز با نظامی مردمی و مستقل که مظهر حیات مقتدرانه اسلام عزیز است، سر آشتی و دوستی واقعی ندارد و ملت شجاع ایران در چنین شرایطی همچنان ضمن مطالبه تعقیب، محاکمه و مجازات سران کاخ سفید به سبب جنایات چند دهه اخیر در قبال ایران اسلامی در مذاکرات هسته‌ای نیز تنها به رعایت همه‌جانبه حقوق مسلم خود و پایان یافتن تحریم‌های ظالمانه به استناد فرمايشات گهربار ولي امر مسلمين مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در تمامی سطوح می‌اندیشد.
موج بیداری اسلامی به برکت مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی شکل گرفته و راه‌اندازی گروهک‌های سلفی و تکفیری با حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و مزدوران منطقه‌ای آن‌ها در غرب آسیا و ایجاد جنگ‌های نیابتی در یمن، سوریه، عراق و… با هدف‌های ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی، نتیجه‌ای برای آن‌ها دربر نخواهد داشت.
13آبان بهانه‌ای است که امت ایران اسلامی به‌خصوص خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان، عمق کینه خود را که نسبت به استکبار جهانی در سینه‌هایشان انباشته‌شده است، ابراز داشته و هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا بکشند و اعلام كنند مردم فهیم و بصیر انقلاب اسلامی ایران خیانت‌ها، جنایت‌ها و زیاده‌خواهی های آنان را از آغاز انقلاب با تحمیل جنگ نابرابر، ترور شخصیت‌های سیاسی، دینی و فرهنگی و دانشمندان هسته‌ای، تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی، فتنه سال ۸۸، و… را از یاد نبرده‌اند.
در این راه شاخص اصلی ما مواضع حکیمانه و مقتدرانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و ما مطیع محض ولی‌فقیه زمان هستیم و چون ایشان ضمن طرح نرمش قهرمانانه، آمریکا را غیرقابل‌اعتماد دانسته‌اند و تا زمانی که استکبار جهانی در رفتار سیاسی خود انعطاف به خرج نداده است ما نیز بر مواضع مقتدرانه خود در مقابل استکبار جهانی مستحکم ایستاده‌ایم و این ایستادگی را روز ۱۳ آبان، روز ابراز خشم و نفرت علیه مستکبران جهانی با مشت‌هایی گره‌کرده و فریادهایی رعدآسا به معرض نمایش خواهیم گذاشت.  
ما دانشجویان بسیج دانشجویی صفاشهر، این روز را که نقطه تکامل مبارزه مردم و علی‌الخصوص دانشجویان و دانش‌آموزان با استکبار جهانی است گرامی می‌داریم و اعلام می‌کنیم که در راه رسیدن به آرمان‌های انقلابی و اسلامی‌‏مان تا آخرین نفس شعار مرگ‌ بر استکبار را سر خواهیم داد و تا آخرین نفس دست از مبارزه علیه ستمگران، منافقان، مستکبران و کودتاچیان مخملی نخواهیم کشید و بر این باوریم که به وعده الهی وارثان اصلی زمین، مظلومان و مستضعفان جهان خواهند بود.
تا زمانی که استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای جنایتکار و روسیاه، از آن‌همه ظلم و ستمی که در حق مردم مظلوم ایران اسلامی روا داشته، عذرخواهی نکرده است و دست از ظلم و جنایت و توطئه علیه مردم مسلمان در سرتاسر جهان برنداشته است، تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه اقتصادی را مُلغی نساخته و غرامت‌های ما را نپرداخته است ما دست از استکبارستیزی بر نخواهیم داشت و همچنان شعار « مرگ بر آمریکا» را در ۱۳آبان طنین‌انداز خواهیم کرد.
بی‌شک طنین بیزاری ملت ایران اسلامی از شیطان بزرگ در ۱۳ آبان ماه امسال، شعله خشم و اعتراض جهانی علیه سردمداران نظام کفر و حاکمان ظالم، جنایتکار و بی‌لیاقت کاخ سفید و دولت‌های متحد آمریکا را افروخته‌تر خواهد ساخت.
نام:
ایمیل:
* نظر: