آخرین اخبار
کد خبر: ۹۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:
مرتضایی‌راد گفت: در طول عمر انقلاب همواره در دو جبهه داخلی یا خارجی با استکبار جنگیده‌ایم؛ متاسفانه جبهه‌ای که بیشترین ضربه را به ما زده است استکبار داخلی بوده، چرا که در نقاب نفاق و تزویر ضربات خود را وارد می‌کند.
علی اصغر مرتضایی راد، مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی و با روی کار آمدن دولت های مختلف، با یک جریان تنزل گفتمانی روبرو بوده ایم که می‌توان آن را با مقایسه شعارهای ابتدای انقلاب و شعارهای کنونی مسئولین مشاهده کرد؛ البته در دولت های مختلف این روند تا حدی یک روند سینوسی بوده است.


وی با بیان اینکه خط فکری دولت یازدهم با روند منحط انحلال در نظام جهانی همخوانی دارد، افزود: از کابینه ای که برخی اعضایش یا فارغ التحصیل و نان و نمک خورده غرب اند و یا شیفته و دلباخته نظریه پردازان و سیاست مداران غرب، نباید توقعی جز این داشت.

 

مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: البته خیلی از این افراد از روی اعتقاد به صحت این خط مشی و خدمت به مردم، وادی غرب دوستی را برگزیده اند، اما عملشان شر محض است. این ها مصادیق نفوذ غیرمستقیم هستند و یکی از راه های نجات انقلاب در برهه کنونی مبارزه با همین جریان است.


مرتضایی راد گفت: در طول عمر سی و چند ساله انقلابمان ما همواره در دو جبهه با استکبار جنگیده ایم؛ جبهه استکبار داخلی و جبهه استکبار خارجی. متاسفانه جبهه ای که بیشترین ضربه را به ما زده است همواره استکبار داخلی بوده و هست، چرا که چهره طاغوتی استکبار خارجی بر همگان عیان است، اما استکبار داخلی در نقاب نفاق و تزویر ضربات خود را وارد می کند.

 

 وی اظهار کرد: یکی از مظاهر نفوذ این نفاق، تخریب چهره انقلاب و تضعیف نظام در نگاه مردم از طریق وارد کردن فشار اقتصادی و خیانت در عوض خدمت است.

 

مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در پایان خاطرنشان کرد: برخی افرادی در این کشور و در مناصب مختلف حاکمیتی هستند که خود را صحابه و پیرو خط حضرت روح الله می دانند، اما سبک زندگی و خط فکری شان با امام هیچ شباهتی به امام ندارد. اینها نه تنها خدمتی به این خلق مستضعف نکرده، بلکه از جیب آنها برای خود کاخ ها می سازند و روز به روز غول تضاد طبقاتی را فربه تر می کنند؛ تا تمام این انقلاب و شعارهایش را یکجا ببلعد. وجود چنین جریانی نشانی بارز از نفوذ و حمله همه جانبه جریان نفاق و تزویر به آرمان های حضرت روح الله است.

نام:
ایمیل:
* نظر: