کد خبر: ۹۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر :
سردار دانشمندی در اولین یادواره شهدای عرصه اقتدار و امنیت گفت : شهدا مظهر قدرت و اقتدار ایران هستند.
اولین یادواره شهدای عرصه اقتدار و امنیت (شهید عبداله نژاد ، شهید نصیری بیات ، شهید قدرت اله ماندنی و شهید مدافع حرم محسن ماندنی )با حضور فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر ، فرمانده ناحیه حضر محمد رسول الله (ص) شیراز ، خانواده های معزز و گرانقدر شهدا ،ایثارگران ، جانبازان و اهالی شهرک گلستان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

انقلاب اسلامی ایران برگرفته از حرکت عظیم عاشورا بوده است

در ابتدا ، سردار دانشمندی فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی به حاضران و تسلیت ایام اربعین ابا عبداله الحسین (ع) ، با اشاره به شخصیت عظیم و برجسته امام حسین (ع) ، گفت : انقلاب اسلامی ایران برگرفته از حرکت عظیم عاشورا بوده است و این امر تنها محدود به انقلاب اسلامی نمی باشد و بسیاری از رهبران  دنیا نیز اعتراف کرده اند که موفقیت آنها  در تغییر حکومت ها با الهام از واقعه عاشورا بوده است.

شهدا مظهر قدرت ایران هستند

 وی به تاکید بر سخن امام خمینی (ره) مبنی ایستادگی در برابر دشمنان دامه داد : شهدا مظهر قدرت ایران هستند و دشمنان بدانند هر چه قدر بخواهند جلوی حرکت حق ،حقیقت و عدالت  و اجرای احکام الهی را بگیرند ، جلوی آنها خواهیم ایستاد . مسئولان نیز ترسی از دسمن نداشته باشند و بدانند مردم همیشه بیدار و در صحنه با آنها هستند .


فرمانده لشکر مردم پایه 19 فجر با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا ، افزود : آنچه که نامزد های انتخاباتی در مناظره ها می گفتند ، نشانگر چهره حقیقی آمریکایی ها و مشکلات موجود در آمریکا می باشد.

پیاده روی با شکوه اربعین ، یکی از زیبایی های اسلام

سردار دانشمندی ادامه داد : امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال وارونه جلوه دادن اسلام  به جهانیان هستند و  حاضر به نمایش زیبایی های اسلام که یکی از آنها همین پیاده روی با شکوه اربعین می باشد ، نیستند .

در پایان نیز ضمن تشکر از حضور مردم در تجمع بزرگ اربعین در سومین حرم اهل بیت (ع) از خانواده های شهدای عرصه اقتدار و امنیت با اهدای لوح تقدیر ، قدردانی به عمل آمد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: