آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
توسط مسئول بسیج دانشجویی کازرون؛
مسئول بسیج دانشجویی کازرون برنامه های روز دانشجو در این شهرستان را تشریح کرد.
محمد هادی صحرابان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کازرون  در رابطه با روز دانشجو اظهار داشت : روز 16 آذر در تاریخ جنبش دانشجویی ایران اولین روز استکبار ستیزی بوده است که سه دانشجوی آزاده و بصیر این کشور جانشان را در راه مبارزه با استکبار تقدیم کردند.

وی گفت: ویژه برنامه های متعددی در راستای گرامی داشت شانزدهم آذرماه به عنوان روز ایستادگی دانشجویان در مقابل استکبار پیش بینی شده که از جمله آن می توان به تجلیل از دو شهید کازرونی که در راه مبارزه با استکبار پیش قدم بوده اند اشاره کرد.

صحرابان  در ادامه با اشاره های برنامه های پیش بینی شده افزود: لیگ مناظره با حضور تیم های دانشگاه های کازرون ، جشن روز دانشجو و تریبون آزاد صنفی ، نمایشگاه ، برپایی دیوار جیغ  جهت بیان آزاد دیدگاه های دانشجویی در خوابگاه ها و دانشگاه ها، اکران فیلم سینمایی یتیم خانه ایران در دانشگاه ها ، از مهمترین برنامه هایی است که در این روز برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت:در روز 16 آذر همچنین بر اساس دعوتی که داشته ایم جناب آقای دکتر فریدون عباسی دوانی،رییس سابق سازمان انرژی اتمی ایران و دکترحسین عرب اسدی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران در دانشگاه های  آزاد اسلامی واحد کازرون و دانشگاه سلمان فارسی در جمع دانشجویان سخنرانی خواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: