گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
سردار غیب پرور در مصاحبه با ویژه نامه جشنواره برترین های مساجد:
سردار غیب پرور گفت: بی تردید تداوم انقلاب اسلامی منوط به احیاء مساجد انقلابی است و همه اقشار بسیج می باید خود را با مساجد هماهنگ نمایند.
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس ساز مان بسیج مستضعفین در گفتگو با ویژه نامه جشنواره برترین های مساجد با تأکید بر نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در دوران دفاع مقدس مساجد نقش موثری ایفا می نمودند و مانند یک قرارگاه پشتیبانی نیازمندی های جبهه ها اعم از اعزام نیرو و جمع آوری کمک های مردمی تا روحیه بخشیدن به مردم را انجام می دادند.

 وی با بیان اینکه مسجد یکی از مهم ترین پایگاه های فعالیت های اجتماعی است و جامعه اسلامی نیازمند محوریت مساجد در اداره امور می باشد، افزود: در حالیکه دشمنان نظام اسلامی هجمه گسترده ای را به باورها و اعتقادات جوانان جامعه تدارک دیدند، مساجد به عنوان اولین سنگرهای دفاعی جامعه اسلامی مطرح می باشند و متولیان بسیج در استحکام بخشی به این سنگر راهبردی مسؤلیت سنگینی دارند.

سردار غیب پرور خدمت رسانی و کمک به مردم را یکی دیگر از کارکردهای مساجد بر شمرد و افزود: خدمت رسانی و کمک به مردم نیازمند، یکی از فعالیت های مهم اجتماعی و مورد تاکید اسلام می باشد که مساجد می توانند با ایجاد گروه های خدمت رسان از جوانان و بسیجیان به این فرضیه دینی جامه عمل بپوشانند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در ادامه با بیان اینکه متولیان مساجد می باید با شناخت مسائل روز و اولویت بندی آنها زمینه حضور هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم نمایند، گفت: تشکیل گروه های هنری، علمی و ورزشی در مساجد برای نوجوانان و جوانان می تواند یکی از راه های جذب جوانان به مساجد باشد.

سردار غیب پرور مسجد را پایگاه همه‌ی کارهای نیک و پایگاه خودسازی و انسان‌سازی دانست و با اشاره به نقش بصیرت افزایی مساجد در میان آحاد جامعه افزود: بسیجیان با هماهنگی امام جماعت می باید با دعوت از افراد عالم و بصیر، مسائلی را که دشمنان اسلام و انقلاب در قالب شبهات مختلف در جامعه و خصوصاً جوانان اشاعه می دهند، پاسخ دهند و مردم را مقابل پدیده های نوین از جمله فضای مجازی که مورد سوء استفاده دشمنان ایران اسلامی قرار گرفته، مصونیت بخشند.

وی در پایان با تأکید بر همدلی و هماهنگی بسیج مساجد با هیأت اُمنای مساجد، حضور پرشور اهالی محل در مساجد، بصیرت بخشی به مردم، حل مسائل و مشکلات جوانان، تبیین فرامین ولایت فقیه و امید بخشی به جوانان را از جمله ویژگی های مسجد انقلابی برشمرد و گفت: و ما در بسیج بنا داریم تمام برنامه ها و فعالیت های بسیجیان را با محوریت مساجد شکل دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: